BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Ceramische en Glass Coatings

Leer de tips en trucs om je bimmer goed te reinigen en hou je BMW in Showroom look.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Ride&Shine
Neutraal
Posts: 6
Joined: 04 Feb 2013 19:23
Type Auto: 118i

Ceramische en Glass Coatings

Post by Ride&Shine »

Goedendag,

Graag wil ik mezelf even toonbaar maken voor eventuele vragen over detailing en ceramische en glasscoatings te kunnen beantwoorden mocht daar naast de al aanwezige ervaring op het forum nog behoefte aan zijn.

Ik ben voor sommige van jullie een bekende maar voor diegene die niet weten wat voor bedrijf ik heb dan kunnen jullie dit bekijken op mijn site http://www.rideandshinedetailing.nl
Mag deze link niet haal hem dan maar weg moderator.... :ja:

Hopelijk mag ik wel een filmpje posten met het behandelen van een mooie 5 serie.

High End auto Detailing atelier
Website

dannyvdberg
Neutraal
Posts: 35
Joined: 26 Dec 2013 18:13
Type Auto: BMW F22 Coupe
Age: 31

Re: Ceramische en Glass Coatings

Post by dannyvdberg »

Hoi,

Na een filmpje ben ik toch wel nieuwsgierig geworden voor een behandeling van mijn BMW F20. Ik zal dan graag het exterieur volledig willen doen. Kan ik met je telefonisch contact opnemen?

Fijne avond.

Topic Author
Ride&Shine
Neutraal
Posts: 6
Joined: 04 Feb 2013 19:23
Type Auto: 118i

Re: Ceramische en Glass Coatings

Post by Ride&Shine »

Goedemorgen dannyvdberg,

Ja u mag mij altijd even bellen.
Mijn gegevens staan op de site onder contact.

Mocht ik nu niet opnemen (dat kan omdat ik met machines werk en het dan niet hoor) spreek dan even mijn voicemail in en dan bel ik u terug.
Dit doe ik altijd binnen een halve dag of 1 dag.

Ik ben een Opti-Coat Pro en Modesta applicatie center.
Alles hierover is terug te vinden op mijn site.
High End auto Detailing atelier
Website
Post Reply

Return to “Wassen, Reinigen & Poetsen”