BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

iPhone over BlueTooth

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
arjanhs
Neutraal
Posts: 2
Joined: 07 Oct 2013 06:42

iPhone over BlueTooth

Post by arjanhs »

Ik ben aan het kijken of een F30 voor mij geschikt is en een van de vragen die hierbij naar voren is gekomen is het gebruik van mijn iPhone in de auto. Ik heb een iPhone 4 en wil deze gaan koppelen met behulp van de aanwezige BlueTooth verbinding. Zijn hier de ervaringen goed bij, of is het beter de iPhone aan te sluiten met behulp van de bekabelde aansluiting?

Leeuwen999
1e Versnelling
Posts: 54
Joined: 19 Feb 2012 09:59
Type Auto: 118I ( 2015 )

Re: iPhone over BlueTooth

Post by Leeuwen999 »

Ik heb zelf een 1 serie ( F20 ), en daarbij gaat de koppeling voor bellen prima. Er is een BMW-connect app waardoor je meer functies kan gebruiken van de I-phone ( agenda, internetradio en de telefoon slaat gegevens op over de auto ), als je deze wilt gebruiken zal je moeten koppelen via de kabel

Gr Arie

Topic Author
arjanhs
Neutraal
Posts: 2
Joined: 07 Oct 2013 06:42

Re: iPhone over BlueTooth

Post by arjanhs »

Het bellen met bluetooth gaat prima, het lukt mij echter niet om met zowel de usb aansluiting, of over bluetooth muziek af te spelen vanaf mijn iPhone. Waarschijnlijk heeft het ook te maken met de keuze voor Business naviagatie, waardoor o.a. ook de snap-in voor de iPhone niet beschikbaar is.
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”