BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

xDrive rijders?

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
twdi
Neutraal
Posts: 25
Joined: 14 Sep 2014 22:18

xDrive rijders?

Post by twdi »

Ik overweeg een overstap te maken van een audi a4 quattro naar een 3 of 4 serie bmw.
Gezien mijn ervaringen met 4 wielaandrijving (quattro van audi) neig ik meteen om een xDrive te nemen. Ik weet immers erg goed na 9 jaar quattro wat het in gladde omstandigheden voor je kan betekenen. Zeker in de oostenrijkse sneeuw op winterbanden. Echter volgens de dealer wordt xDrive op een 3 of 4 serie nauwelijks verkocht en bied het niet echt een inruil voordeel als ik hem weer in wil ruilen.

Zijn er hier mensen die van een 'gewone' 3 of 4 serie overgestapt zijn naar een xDrive en zo ja, hoe zijn je ervaringen en grote verschillen die je merkt? Zou helemaal mooi zijn als je ook nog een quattro gehad hebt. :)

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: xDrive rijders?

Post by Raymond64 »

Xvdrive is to en bij inruil echt wel verschil, gewoon een slechte adviseur.
Twee wiel went ook snel maar is in sneeuw en bij regen minder goed dan een 4x4
Last edited by Raymond64 on 17 Sep 2014 14:00, edited 1 time in total.

Topic Author
twdi
Neutraal
Posts: 25
Joined: 14 Sep 2014 22:18

Re: xDrive rijders?

Post by twdi »

Xvdrive isotopen ?

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: xDrive rijders?

Post by Raymond64 »

Foutje :-(

Topic Author
twdi
Neutraal
Posts: 25
Joined: 14 Sep 2014 22:18

Re: xDrive rijders?

Post by twdi »

O je bedoelde dat xDrive top is. haha.
Ik weet het van quattro. xDrive zal hetzelfde zijn. Fantastisch in de oostenrijkse sneeuw als je zonder kettingen zo de berg op rijd. Vergeet dat maar met voor- of achterwielaandrijving alleen...

De adviseur is goed hoor. Hij heeft me super behandeld een bod voor mijn audi gedaan die toch wel boven dat van de audi dealer lag. Die zweet nu hij dat gehoord heeft..... hahaha
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”