BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

achterwielaandrijving in glad weer/sneeuw

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
twdi
Neutraal
Posts: 25
Joined: 14 Sep 2014 22:18

achterwielaandrijving in glad weer/sneeuw

Post by twdi »

Wellicht hebben jullie mijn andere posts ook gelezen omdat ik over wil stappen van een audi A4 quattro (dus 4 wielaandrijving) naar een BMW 4 gran coupe. Echter het idee van achterwielaandrijving met slecht weer baart me wat zorgen.

Heeft er iemand een overstap gemaakt van voorwielaandrijving (of quattro achtig) naar een achterwiel aangedreven bmw?
Sneeuwkettingen heb ik met mijn audi bv nog nooit gebruikt. Zelfs niet bij het omhoog rijden over besneeuwde gladde wegen.

Hoe gedraagt dit zich bv in de oostenrijkse sneeuw? Ik ga graag skieen en eigenlijk overweeg ik daardoor het duurdere xDrive te nemen.

Raymond64
1e Versnelling
Posts: 121
Joined: 06 Sep 2014 09:23
Type Auto: 525 Touring E39
Location: Zandvoort en Borculo
Age: 59

Re: achterwielaandrijving in glad weer/sneeuw

Post by Raymond64 »

Je hebt al veel reacties gehad, ik heb 4x4 en achterwiel en voorwiel hier staan en iedere auto heeft voor en nadelen.
Bij twijfel niet doen en koop gewoon een x dan weet je het zeker.
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”