BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Nieuwe BMW F30

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
dannyvdberg
Neutraal
Posts: 35
Joined: 26 Dec 2013 18:13
Type Auto: BMW F22 Coupe
Age: 31

Nieuwe BMW F30

Post by dannyvdberg »

Goedemorgen allen,

Na een lange tijd met veel plezier een BMW 116i F20 gereden te hebben, was ik toch toe aan wat groters en leukers. Het rijdt wel echt geweldig een 116i automaat, maar op ten duur begin je toch aan het exterieur te ergeren en is het toch het lelijke eendje van BMW vind ik zelf dan..

Ik ben daarna eerst bij de concurrent gaan wezen kijken, een Audi A3 limo 1.4 TFSI gereden, en dit rijdt zeker lekker maar het is toch niet het gevoel wat ik bij BMW heb, en ook nog een Mercedes E-200 coupe gereden maar nee dit zal hem zeker niet worden en daarna wist ik het.. Ik wil een volle F30 hebben met alles erop en eraan, met een m-pakket en volledig m uitgevoerd en natuurlijk automaat.

Ik ben bij de bekende BMW dealers in Zuid-Holland geweest en toen ik deze BMW zag was ik eigenlijk gelijk verliefd. Hij is zo goed als nieuw, nog maar 11.000 km gelopen, geen eigenaren gehad (BMW heeft deze zelf samen gesteld) en van het jaar 2014.

Uiteraard een stukje gereden eerst met de auto, maar dit was natuurlijk zoals je bent gewend van BMW want het rijdt geweldig en daarna met de enthousiastste verkoper van BMW in Gouda snel overeengekomen met de prijs en nu is het wachten tot vrijdag 24 oktober dat ik hem mag ophalen.

Ik heb er gelijk BMW M Performance nieren op laten zetten, en zit er nog aan te denken om de originele BMW logo's ook met zwarte witte te vervangen, wat denken jullie?

http://tinypic.com/2mpmggty

Ik hoor graag jullie meningen.

Fijne zondag!

JanAssen
Neutraal
Posts: 1
Joined: 19 Oct 2014 13:17

Re: Nieuwe BMW F30

Post by JanAssen »

Hoi Danny, geniet ervan! Ik heb deze 316i ook zien staan bij Breeman maar zijn toch voor een, imv km, voor Estoril Blau 318D gegaan. Hoe bevalt RTTI?
Grtz

BMW e46 318ci 2004
Neutraal
Posts: 12
Joined: 14 Jun 2015 16:13
Type Auto: BMW 318ci e46

Re: Nieuwe BMW F30

Post by BMW e46 318ci 2004 »

Nice hoor! Die logo's zijn op het randje maar makkelijk te vervangen dus ik zou het gewoon eens proberen.
Fijne zondag too
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”