BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Accessoires

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
deminino
Neutraal
Posts: 10
Joined: 15 Feb 2015 15:51

Accessoires

Post by deminino »

Hoi allemaal,
Kan iemand mij vertellen waar ik bijv zwarte nieren kan bestellen voor mijn f30.
Zie vanalles op dit forum aan advertenties daarvan maar heeft iemand ervaring met bestellen daarvan, of kofferspoilertje.Moet je origineel nemen of imitatie met de kans dat het niet goed past of komt dat ook bij origineel voor?En dan zie ik veel prijsverschillen,wil goed spul voor goede prijs en betrouwbaar adres .Bvd

RobbyBTS
Neutraal
Posts: 48
Joined: 10 Feb 2015 13:06
Type Auto: BMW 120i Automaat, bouwjaar 2004

Re: Accessoires

Post by RobbyBTS »

Kwaliteit kost meer dan imitatie dus je portemonnee cq budget beslist.
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE

Topic Author
deminino
Neutraal
Posts: 10
Joined: 15 Feb 2015 15:51

Re: Accessoires

Post by deminino »

Hoi Robbie
Dat van kwaliteit en duurder of goedkoper dat begrijp ik wel, maar zit er wezenlijk verschil in de kwaliteit.Orgineel zijn de zwarte nieren ook niet duur, maar kan jij verschil aantonen . Zometeen bestel ik origineel en krijg ik imitatie opgestuurd.Anders bij dealer bestellen maar dan ben je wel stuk duurder uit als op internet

RobbyBTS
Neutraal
Posts: 48
Joined: 10 Feb 2015 13:06
Type Auto: BMW 120i Automaat, bouwjaar 2004

Re: Accessoires

Post by RobbyBTS »

Tsja, voor mij hoeft het niet persé origineel te zijn. Heb afgelopen zaterdag de 2 achterlicht units vervangen, ze kosten €169,- imitatie dus. Ik heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met imitatie. Sommige mensen willen liever originele spullen om de auto origineel te houden. Ik ben dus tot nu toe niet een kwaliteitsverschil tegen gekomen. Als je bij een erkende webshop je spullen koopt dan krijg je wat je besteld, bestel je origineel dan krijg je ook origineel. Staan er op onderdelen die je koop niet een BMW logo of iets dergelijks waaruit je kan opmaken dat het origineel BMW is?
BMW 1 serie Bouwjaar 2004 (E87)
1ER REIHE

Topic Author
deminino
Neutraal
Posts: 10
Joined: 15 Feb 2015 15:51

Re: Accessoires

Post by deminino »

Robbie ,
Dat wilde ik horen , het is voor het gevoel maar immi hoeft niet slecht te zijn. Bedankt voor je reactie
Gr deminino
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”