BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Sportstoel F30

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
FransF30
Neutraal
Posts: 1
Joined: 08 Apr 2015 09:05
Type Auto: BMW 3 F30

Sportstoel F30

Post by FransF30 »

Enkele weken geleden kocht ik mijn BMW 3 F30 occasion van 1 jaar oud. Prachtige auto, donkerblauw, luxury pakket. En een fantastische wegligging.

Maar: de sportstoel. Een ramp! Hiervoor heb ik 15 jaar Audi A6 gereden. Mijn vrouw rijdt een Golf. In beide auto's stap ik na uren rijden fris uit.
In deze auto ben ik na drie kwartier al blij als ik, met een volkomen verkrampt rechterbeen en onderrug, mag uitstappen. Voor iemand die 35.0000 km per jaar rijdt is dat natuurlijk geen optie.

Ik heb de indruk dat de kwaliteit van de stoel gewoon zeer matig is. Daarnaast is de stoel tamelijk laag. Dat laatste hoeft geen probleem te zijn: ik heb een oude Porsche 964: deze is nog lager, maar geen centje pijn.

Ik ben benieuwd of er anderen zijn met hetzelfde probleem. En natuurlijk de vraag hoe zij dit hebben opgelost.

troopske
Neutraal
Posts: 9
Joined: 12 Jun 2015 10:00
Type Auto: BMW f30 328i Luxury line

Re: Sportstoel F30

Post by troopske »

Ik heb ook net een f30 gekocht en had zelfde als wat jij hebt de eerste half uur, toen heb ik de stoel maximaal naar achteren "gekanteld" (met hendeltje linksvoor) en iets naar achteren gezet en beensteun uitgeschoven en had daarna nergens meer last van! Hopelijk heb je hier iets aan
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”