BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

f30 328i chiptunen?

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
troopske
Neutraal
Posts: 9
Joined: 12 Jun 2015 10:00
Type Auto: BMW f30 328i Luxury line

f30 328i chiptunen?

Post by troopske »

Recent een 2de handse 328i uit 2012 gekocht. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met chiptunen voor dit model? En als dat zo is, wat is dan eigenlijk de beste chiptuner voor bmw's? Van audi en VW weet ik dat dat JD-engineering is, maar bestaat zoiets vergelijkbaars ook voor BMW?

deminino
Neutraal
Posts: 10
Joined: 15 Feb 2015 15:51

Re: f30 328i chiptunen?

Post by deminino »

Tuurlijk maar wat acceleratie betreft scheelt het misschien 0.2 en of je het daarvoor wilt?

Topic Author
troopske
Neutraal
Posts: 9
Joined: 12 Jun 2015 10:00
Type Auto: BMW f30 328i Luxury line

Re: f30 328i chiptunen?

Post by troopske »

Dank je voor de reactie Deminino. Lijk mij niet de moeite waard dan. De premium selection garantie vervalt dan namelijk ook. Ik las ondertussen ook dat de werkelijke vermogen bij een "stock" 328i groter is dan de opgegeven 245pk maar eerder rond de 270 zit. Vraag me dus ook af wat de werkelijke vermogenwinst bij jou is geweest?
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”