BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Uitlezen service historie oude HU

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Mikej0h
Neutraal
Posts: 2
Joined: 26 Dec 2018 13:51
Type Auto: BMW 540i & BMW 330d

Uitlezen service historie oude HU

Post by Mikej0h »

Wie-o-wie kan mij helpen?
Een poosje geleden bij de auto van mijn vriendin de headunit ENTRY_HU vervangen voor een NBT.

De ombouwset die ik heb gekocht gebruikt FSC's en geen emulator.
Nu ben ik vergeten van de oude headunit een dump te maken van de service historie (en de BMW dealer vertikt het om deze te synchroniseren) zodat ik deze kan invoeren in de NBT (de auto denkt nu namelijk dat deze onderhoud nodig heeft, terwijl dit niet het geval is, denk dat het nog een left-over van de oude VIN is).

Ik ben bang dat als ik de originele HU tijdelijk inbouw (om de service historie uit te lezen), de FSC's voor de NBT door de auto worden afgekeurd.
Helaas heb ik geen contact meer met de verkoper, en ben niet in het bezit van de door de verkoper geactiveerde FSC's.

Wie heeft er een bench kit, waar ik tijdelijk de oude HU aan kan hangen om de service historie dump te maken?
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”