BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Aftermarket parkeersensor storing

Forum voor alle F30 serie vanaf vanaf 2012 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
henrykb
Neutraal
Posts: 1
Joined: 10 Jul 2019 07:58
Type Auto: 320d ede

Aftermarket parkeersensor storing

Post by henrykb »

Hoi,

Ik heb bij een bedrijf in Breda sensoren laten inbouwen (cko)
Een en al ellende gehad, vaak een storing icm achteruit rij licht.
Nu is er dan een punt dat ik denk vanwege teveel fouten ik geen sensoren meer heb, en ook licht van achteruit rijden doet het niet meer.
Ik weet dat er een tool32 is die dit kan resetten, maar eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die dit voor eens en altijd goed kan fixen, uiteraard tegen een leuke vergoeding. En desnoods ook andere sensoren oid plaatsen indien nodig.
Heb overigens ook een camera, en een android scherm die erop aangesloten kan worden.
Afijn, het moet een keer in orde worden gemaakt, en kom dan ook graag in contact met iemand die er verstand van heeft.
Ik heb de regels doorgelezen, zag niet iets staan dat deze oproep in strijd is hiermee.

Alvast bedankt.
Het is trouwens een f31 uit 2014
Post Reply

Return to “2012+ (F30, F31, F34, F35)”