BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

voorstellen en meteen maar een vraag (velgen)

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Bries
Neutraal
Posts: 2
Joined: 07 Apr 2012 17:41
Type Auto: 520d - F11

voorstellen en meteen maar een vraag (velgen)

Post by Bries »

Hallo!

Ondanks dat ik 'al' sinds 2012 lid ben, heb ik nog niets gepost. Voorheen reed ik een X5 (E70) en heb net een uitstapje naar Audi achter de rug. Da's niet zo goed bevallen, dus binnen een paar maanden de Audi weer verkocht en toch maar weer terug naar BMW :D

Ik ben nu in afwachting van een F11 520d Efficientdynamics die ik heb gekocht bij een BMW dealer in Belgie. Ik vind het de mooiste uitvoering, in Sophistogrijs met M-sportpakket en Shadow-line. Foto's volgen zsm.
Enige 'probleem' is dat er nu 18 inch M-velgen onder zitten. Het liefst ga ik naar 19 of 20 inch, maar bij bijna alle velgen op de BMW site staat "niet voor 520d Efficientdynamics". Iemand enig idee wat voor steek (of zoiets) ik moet hebben? Kennelijk heeft de Efficientdynamics uitvoering afwijken wielmaten tov de overige F11 modellen.
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”