BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

12V in voorstoelen

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
paQ
Neutraal
Posts: 1
Joined: 18 Oct 2014 09:02
Type Auto: F11 520d

12V in voorstoelen

Post by paQ »

Ik heb me op dit forum geregistreerd in de hoop dat ik op weg geholpen kan worden met het zoeken naar een contactgestuurde 12V aansluiting ergens onderin / achterin de voorstoelen van een F10/F11.
Ik heb ipadhouders geinstalleerd, welke ook direct de ipad van laadstroom voorzien. Nu werkt dat met een grote 12V sigarettenaansluiting. Behalve dat kabels langs de stoelen inet echt mooi en praktisch is, heb ik er ook twee, dus dat maakt het twee keer zo 'erg' :D
Ik heb vrij standaard voorstoelen, later zeer netjes voorzien van leer, maar ze zijn half elektronisch.
Als ik het achterpaneel verwijder dan zie ik uiteraard wel bedrading lopen, maar die is zo ver ik kan herleiden meer van de airbag en stoelverwarming.

Waar moet ik het zoeken?

sanderl
Neutraal
Posts: 4
Joined: 22 Nov 2014 11:11
Type Auto: F11

Re: 12V in voorstoelen

Post by sanderl »

Waar moet ik het zoeken? Niet hier, dit forum is zo dood als een......... PIER.

jvdheuvel
Neutraal
Posts: 10
Joined: 03 Dec 2014 20:25
Type Auto: BMW 530D High Executive M-sport (F11)
Location: Uden
Age: 47

Re: 12V in voorstoelen

Post by jvdheuvel »

Dat idee heb ik ook al een tijdje ja....
Ik heb mezelf aangemeld bij bimmerboard.be...... Iets levendiger, maar volgens mij kan je het beste uitwijken naar bimmerfest.de of een engelstalig/amerikaans forum....
Op zoek naar een 530D High Executive met M-Sportpakket (F11)
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”