BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

F10/F11 ambient verlichting

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
robbb
Neutraal
Posts: 2
Joined: 09 Feb 2019 22:08
Type Auto: F11 530D

F10/F11 ambient verlichting

Post by robbb »

Mijn F11 heeft volgens het menu ambient-verlichting. Hetzelfde menu als in onderstaande afbeelding.

[ external image ]

Ik zie er alleen niet veel van! Als ik de sterkte op max zet is het enige dat ik zie veranderen 2 hele kleine leds in het paneel tegen het dak/bij de binnenspiegel. Die veranderen ook van wit naar rood als ik switch tussen classic/modern. Maar het licht ervan is minimaal, als ik mijn hand meer dan 5 cm er vandaan hou zie je het niet meer. Zou ik op meer plekken licht moeten hebben? De auto is verder, op dashboard en knoppen na, ook volledig donker van binnen.

Ik zag bijvoorbeeld deze video op youtube, dat heb ik dus niet. Zou dat wel zo moeten zijn als ik de menu-optie heb?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=aAij3NBGD_Y[/youtube]
Post Reply

Return to “2010 - 2017 (F07, F10, F11)”