BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

hoe herken je laatste model 7 serie

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
flashcs
Neutraal
Posts: 4
Joined: 25 Apr 2011 13:22
Type Auto: nu nog een ster

hoe herken je laatste model 7 serie

Post by flashcs »

Hallo allen,

ik heb nog geen BMW maar ben het voornemens, vandaar mijn vraag.

Kan bij een officiele dealer een 730xd kopen met datum deel 1 08/2013 een facelift model volgens de verkoper.
Nu vond ik via het vin nummer de datacard van de wagen en daaruit blijkt dat de productie datum 08/2012 is, een jaar eerder dus. Heeft dit nadelen mbt de waarde van de wagen ?

Omdat ik bang ben een oud model aan te schaffen wil ik graag weten of deze van 08/2012 hetzelfde is als een 730xd die je nu koopt ?

Deze gegevens kan ik alvast geven :

Model WBA
Modelcode YC41
De co2 is 159 gram,
190kw
knipperlichten in de spiegels

als iemand mij verder kan helpen heel graag.

alvast dank !

grt,

Johan

Angelo-V
Neutraal
Posts: 48
Joined: 23 Jul 2014 21:05
Type Auto: E46 320CI Cabrio '04
Location: Groningen
Age: 31

Re: hoe herken je laatste model 7 serie

Post by Angelo-V »

Hallo,

Een goede vraag waar ik zelf zo geen antwoord op weet. Wellicht kun je mij het kenteken in een PB sturen, ik kan eens even navragen voor je. En zou je jezelf nog even kunnen voorstellen in het ''voorstel topic'', alvast bedankt. :ja:
BMW, because everything else is just traffic...

BMW E46 320CI Cabriolet BJ2004 2013 - huidig Te Koop!
Hier komt een BMW E46 M3

Ronnie
1e Versnelling
Posts: 79
Joined: 23 Apr 2010 12:50
Type Auto: E38 740i
Age: 51

Re: hoe herken je laatste model 7 serie

Post by Ronnie »

Dat de tijd voorbij raast, vertellen deze spyshots ons. Het is ondertussen alweer drie jaar geleden dat BMW een nieuwe generatie van de 7-reeks lanceerde. Bijna tijd voor een kleine opfrisbeurt met andere woorden. We merken op dat de gebruikelijke zaken een nieuwe, frisse look krijgen. Zo krijgt de 7-reeks nieuwe koplampen en zullen ook andere details aan koetswerk in interieur worden gewijzigd. Op die manier zal het model iets meer gaan aanleunen bij de styling van de nieuwe 6-reeks.

Hieronder nog een stukje
http://www.autoweek.nl/nieuws/16971/bmw ... ift-gespot
Post Reply

Return to “2009 - 2015 (F01, F02)”