BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Review BMW 435i xDrive Coupé (video + artikel)

Forum voor alle F32 serie vanaf vanaf 2014 - heden.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Love At First Drive
Neutraal
Posts: 7
Joined: 21 Feb 2014 14:03
Contact:

Review BMW 435i xDrive Coupé (video + artikel)

Post by Love At First Drive »

Perfectie zonder saaiheid: BMW 4-serie Coupé (FILMPJE!)

[ external image ]

Als 20-jarig jochie reed ik in een spierwitte BMW 318i tweedeurs uit 1987. Over de toevoeging tweedeurs hadden Laurens en ik vaak een discussie want in mijn ogen was het gewoon een coupé: Dat heeft toch een stuk meer cachet! Wellicht dat toen mijn fascinatie voor marketing is ontstaan. Jaren later, toen de 3-serie coupé er echt kwam, kreeg ik alsnog een beetje gelijk. Vind ik zelf. En nu gaat BMW nog een stap verder: De 3-serie coupé is niet meer, lang leve de 4-serie! What’s in a number?

Geniet zelf van het geluid van de 6-cilinder door het filmpje te bekijken, nog meer foto's en het volledige artikel: KLIK!

Met dank aan BMW Nederland.


Vind je onze video's en artikelen leuk? LIKE ons dan op facebook en volg ons op twitter. En je kunt uiteraard ook dit artikel en filmpje liken op onze website en abonnee worden op Youtube.

Bedankt aan het BMW forum dat wij hier onze tests mogen plaatsen!

Alle feedback is welkom!
http://www.LoveAtFirstDrive.nl || Autotests op video
Post Reply

Return to “2014+ (F32, F33, F36)”