BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Polensleutel / klopsleutel WAARSCHUWING

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Redhead
2e Versnelling
Posts: 298
Joined: 27 May 2013 22:05
Type Auto: E36 316i 1.9 Aut4 / E28 525e

Polensleutel / klopsleutel WAARSCHUWING

Post by Redhead »

Omdat hier ook nog wel wat VAG rijders zijn en om een algemene waarschuwing te geven post ik even een berichtje door van mijn Seat Forum.

Klopsleutelwinkel van het net halen

Het is te gek voor woorden dat je ongestraft zo'n zaak kan voeren op het net en MP. :nee:
Zijn al diverse acties om die zaak overexposure te geven waarbij het doel is deze van het net te krijgen en mogelijk Justitie in z'n nek te laten hijgen. :twisted:

De Klopsleutels zijn overigens ook voor BMW of welk willekeurig merk een bedreiging. Dat sloopt alle sloten. De polensleutel is typisch voor VAG uitgevonden maar kan mij indenken dat er heus ook BMW en anderen varianten bestaan.

Als je de site bekijkt en ziet wat er gewoon rustig wordt verhaald en uitgelegd, dan heb je echt geen scrupules :nou:

Hoe meer hier van weten des te beter. Dit soort zaken moet van het net!
E36 Compact | 316i 1.9 aut4. [ external image ] | E28 535e '83 Project
Post Reply

Return to “Off-Topic”