BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Verzoek onderzoek BMW fans

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
sophiabroos
Neutraal
Posts: 1
Joined: 15 Oct 2013 15:45
Type Auto: -

Verzoek onderzoek BMW fans

Post by sophiabroos »

Beste BMW liefhebbers,

Voor mijn studie Marketing aan de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar de verschillen in merkbeleving tussen verschillende groepen merkliefhebbers. Eén van de merken die ik behandel is BMW.

U zou mij enorm helpen als u de online (Engelstalige) enquête zou willen invullen. Dit zal niet meer dan 5 minuten van u tijd in beslag nemen. Als dank voor uw deelname maakt u kans op een van de vijf halfjaar abonnementen op het automagazine Carros die onder de deelnemers wordt verloot. Door op onderstaande link te klikken, verschijnt de enquête in beeld:

https://uvafeb.az1.qualtrics.com/SE/?SI ... niq7aqv8MZ

Uw gegevens zullen uiteraard strikt vertrouwelijk en anoniem worden verwerkt. Als u kans wilt maken op een van de vijf halfjaar abonnementen, vul dan uw emailadres in aan het einde van de enquête. Uw emailadres zal uiteraard alleen worden gebruikt voor de loting.
Alvast hartelijk dank voor uw deelname aan mijn scriptie-onderzoek!
Met vriendelijke groet,
Sophia
Post Reply

Return to “Off-Topic”