BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Welke auto erbij?

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
lekkerebert
1e Versnelling
Posts: 55
Joined: 29 Apr 2014 20:55
Type Auto: E39 530i Touring 2002
Location: Elsloo (L)
Age: 43

Welke auto erbij?

Post by lekkerebert »

Mede forummers,

Ik ben gewend meer dan 1 auto te rijden.
Voorheen was t een Volvo 850, en daarnaast een Toyota Corolla uit 85.
Die was toen nog belastingvrij, en daarmee ideaal voor boodschappen e.d.

Toen kwam de BMW, 530i, ipv de Volvo. Corolla bleef, want, die was belastingvrij en belachelijk goedkoop.
De regels veranderden, ouwe auto's werden minder interessant, en opeens mag je 3 maanden per jaar niet met je auto rijden tenzij je de volle mep belasting betaald.

Ik heb geen ruimte om de Corolla te stallen. Ik heb er de lichtmetalen velgen onderuit gehaald, en maandag gaat een technisch uitstekende, maar waardeloze auto, naar de sloop. Ik kan erom janken, maar tis maar blik.

1 Vraag: weet iemand in de directe omgeving van Elsloo, een plekje waar ik die Corolla 3 maanden kan stallen?
Hoeft niet droog te staan, stroom ook niet nodig, als ie maar van de weg af is.
Elk aanbod is welkom, 0630752172 of lucrouvroye@gmail.com.

Maar, als de Corolla toch naar de sloop gaat, wat dan? Welke auto's tussen de 600 en de 850 kg, zijn betrouwbaar en duurzaam?
Alle tips in de omgeving 6181 zijn welkom.

linfiel
1e Versnelling
Posts: 75
Joined: 13 Dec 2013 14:20
Type Auto: E46

Re: Welke auto erbij?

Post by linfiel »

Dan zou ik bij de Toyota blijven maar dan een Starletje ook SUPER dingetje en goedkoop.
Groet. linfiel.
Post Reply

Return to “Off-Topic”