BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Alles van bmw verzamelen

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team


Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Alles van bmw verzamelen

Post by Elis »

Je kunt een gokje wagen bij de dealer. Misschien hebben ze wat promo-materiaal over van bepaalde acties?
Ik heb geen idee of er op dit moment acties lopen bij BMW, je kan de gok wagen! Of anders hebben ze misschien wel mooie brochures.

En er is zoveel te koop van BMW, petten, shirts, stickers, sleutelhangers.

Succes met sparen!
~ ELIS ~

sportfan27
1e Versnelling
Posts: 213
Joined: 11 Aug 2008 15:59
Location: zeg ik lekker niet
Age: 45

Re: Alles van bmw verzamelen

Post by sportfan27 »

Ik heb zo,n zwart leren mapje voor je rijbewijs en autopapieren met het bmw logo erin gegraveerd , ooit eens gehad van iemand , best een apart ding .

junesar326
Neutraal
Posts: 1
Joined: 14 Aug 2018 12:32
Type Auto: bmw E30 320i

Re:

Post by junesar326 »

Snor wrote: 31 Jan 2008 00:21 Ben nog op zoek naar een echt mooie sleutelhanger van BMW of Alpina shuttle paris. Weet iemand misschien een leuke shop waar ze mooi BMW-spul verkopen.

Sorry, Dylan, dat ik je topic hiervoor gebruik, vond het een beetje onzinnig om er een nieuw topic voor aan te maken.
Ik kocht de mijne bij BMW, de dealer en dealer van reserveonderdelen. Misschien kan het je helpen.
Post Reply

Return to “Off-Topic”