BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
filmpjes
Moderator: Moderator Team
Die M5 tegen de RS4 ken ik maar is een RS4 AVANT en dat vind ik nog ff een stukkie mooier.
Maar die gsten zijn echt gek hoor !!!!
Als ik zo zou rijden weet ik de reactie van me vriendin wel :
" NOW THATS HOW YOU DRIVE "
HEhehe daarom doe ik rustg als zij er bij zit anders rijd ik 1 op 3 ipv 1 op 8
Mike.
Maar die gsten zijn echt gek hoor !!!!
Als ik zo zou rijden weet ik de reactie van me vriendin wel :
" NOW THATS HOW YOU DRIVE "
HEhehe daarom doe ik rustg als zij er bij zit anders rijd ik 1 op 3 ipv 1 op 8
Mike.
There's no place like the carseat...!!!
De eerste generatie van de RS4 (B5 platform) was enkel beschikbaar in Avant. De nieuwe RS4 (B7 platform) is tot nu toe enkel nog maar beschikbaar als sedan, maar hoogstwaarschijnlijk zal ie binnenkort wel in Avant vorm beschikbaar worden.Mike-328i-E36 wrote:Die M5 tegen de RS4 ken ik maar is een RS4 AVANT en dat vind ik nog ff een stukkie mooier.
Lijkt me wel dat de RS4 niet standaard is en de M5 wel, anders zou ie toch niet zo makkelijk kunnen wegtrekken.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Klopt want de M5 is snelste productie auto binnen de 150.000 euro.desmett wrote:De eerste generatie van de RS4 (B5 platform) was enkel beschikbaar in Avant. De nieuwe RS4 (B7 platform) is tot nu toe enkel nog maar beschikbaar als sedan, maar hoogstwaarschijnlijk zal ie binnenkort wel in Avant vorm beschikbaar worden.Mike-328i-E36 wrote:Die M5 tegen de RS4 ken ik maar is een RS4 AVANT en dat vind ik nog ff een stukkie mooier.
Lijkt me wel dat de RS4 niet standaard is en de M5 wel, anders zou ie toch niet zo makkelijk kunnen wegtrekken.
Dus tsja dan moet de RS wel beetje opgefokt zijn.
Mike.
There's no place like the carseat...!!!
Dat van de snelste productiewagen onder de 150.000 € weet ik niet zeker, maar als we even die specificaties van beiden naast elkaar leggen:
M5
400 PK
500 Nm
1720 kg
RS4
380 PK
440 Nm
1620 kg
in standaard uitvoering lijkt het me onwaarschijnlijk dat de RS4 zo snel de M5 op afstand kan zetten.
M5
400 PK
500 Nm
1720 kg
RS4
380 PK
440 Nm
1620 kg
in standaard uitvoering lijkt het me onwaarschijnlijk dat de RS4 zo snel de M5 op afstand kan zetten.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Topgear is natuurlijk goed, maar ze zullen een wagen van Britse makelij steeds iets beter beoordelen dan ie eigenlijk is. Persoonlijk vind ik 5th Gear wel beter. De programma's op de Duitse satelietzenders zijn ook niet slecht. Ik heb enkel nog maar een paar afleveringen hiervan gevonden via internet, aangezien ik geen sateliet ontvangst heb.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Van die M5 weet ik het niet, maar die RS4 is iig niet standaard. Hij heeft ipv de standaard 380pk 602. De bestuurder van die RS4 is namelijk ook een vaste bezoeker van A4-freundedesmett wrote:Dat van de snelste productiewagen onder de 150.000 € weet ik niet zeker, maar als we even die specificaties van beiden naast elkaar leggen:
M5
400 PK
500 Nm
1720 kg
RS4
380 PK
440 Nm
1620 kg
in standaard uitvoering lijkt het me onwaarschijnlijk dat de RS4 zo snel de M5 op afstand kan zetten.