BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Het grote moppen topic!

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Enrico
2e Versnelling
Posts: 275
Joined: 06 Aug 2008 07:12
Location: Lelystad
Age: 44
Contact:

Het grote moppen topic!

Post by Enrico »

Jawel, eens kijken of er wat humor zit in de BMW rijder.

TS trapt af met wat flauwe mopjes.


De juffrouw vraagt aan de klas: "Wie kent een versje met een Limburgse stad erin?"
Jantje antwoordt: "Wie haar kutje niet scheert, is het beffen niet Weert."

Een kerel komt 's avonds spiernaakt de badkamer uit. Hij klimt bij zijn vrouw in bed en zij zegt, zoals gewoonlijk: "Ik heb hoofdpijn." "Prima," zegt hij, "ik heb net in de badkamer mijn snikkel ingesmeerd met hoofdpijnpoeders. Je mag zelf bepalen: oraal of als zetpil."

Sam en Moos lopen langs een Katholieke kerk. Er staat een bord met de tekst 'Word nu Katholiek en ontvang vijftien euro premie'. Sam zegt: "Dat lijkt me wel wat. Toch vijftien euro!" Moos zegt: "Je bent gek om van je geloof te vallen voor vijftien euro." Sam deed het toch en ging naar binnen. Als hij later buitenkomt, vraagt Moos: "Zo, ben je nou blij met je vijftien euro?" Sam antwoordt: "Echt weer iets voor een Jood om meteen over geld te beginnen."

Pieter van den Hoogenband is opgehouden met zwemmen. Weet je waarom?
Marcel Wou da.
Here in my car
I feel safest of all
I can lock all my doors
It's the only way to live
In cars


Ik zoek leden ;)
Post Reply

Return to “Off-Topic”