BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

bijbaantje als hiker (bij BMW uiteraard)

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MOB_Figga
Neutraal
Posts: 30
Joined: 26 Nov 2008 15:26
Location: Berg en Dal (bij Nijmegen)
Age: 37

bijbaantje als hiker (bij BMW uiteraard)

Post by MOB_Figga »

hallo,

ik vroeg mij af of het mogelijk was om als 'hiker' (= iemand die auto's van A naar B vervoert, meestal tussen verhuurbedrijven, dealers o.i.d.) bij BMW te werken (als bijbaantje). ik heb weleens op bijv. studentenwerk.nl of andere sites voor bijbaantjes dit soort vacatures zien staan, maar ik zou graag specifiek voor BMW dit willen doen. maar, ik weet niet of het kan en ben ook niet echt iemand die doodleuk ff een dealer binnenstapt en het vraagt (ben een beetje :oops: wat dat betreft). heeft iemand tips of ervaring hiermee of misschien een (website) adres?

bij voorbaat dank
"Ik hou niet van ringetjes (Audi), ik hou niet van sterretjes (Mercedes), ik hou van vliegtuigpropellortjes (BMW!)!"
[ external image ]

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: bijbaantje als hiker (bij BMW uiteraard)

Post by D@NNY »

Naar mijn idee gaat alles gewoon per trailer. Zo heb je de minste kans op schade, en je kan het hele zwikkie in één keer vervoeren, en is alles in één keer verzekerd tijdens het transport.
Meeste van dit soort bedrijven zitten trouwens ook niet echt te wachten op blazé "studentjes" van in de 20, die de auto even tussentijds gaan "uitproberen" :mrgreen:

NOOT van de Moderator: De laatst opmerking slaat natuurlijk niet persoonlijk op jou ;)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
MOB_Figga
Neutraal
Posts: 30
Joined: 26 Nov 2008 15:26
Location: Berg en Dal (bij Nijmegen)
Age: 37

Re: bijbaantje als hiker (bij BMW uiteraard)

Post by MOB_Figga »

dat is waar.. maar het lijkt me wel wat.. toch heb je wel 'vacatures voor hikers' .. maar heeft niemand een idee?
"Ik hou niet van ringetjes (Audi), ik hou niet van sterretjes (Mercedes), ik hou van vliegtuigpropellortjes (BMW!)!"
[ external image ]

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: bijbaantje als hiker (bij BMW uiteraard)

Post by Elis »

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, zelf werk ik bij een autobedrijf en we hadden ooit een jongen van een jaar of 20 die als verkoper wilde werken. Hij werd in de werkplaats gezet en uiteindelijk was hij vaak aan het "chauffeuren". Zelf kreeg ik ook veel ritten tijdens mijn stage.
Schrijf anders wat sollicitatiebrieven, dat is sowieso beter dan zomaar ergens naar binnen stappen, in een brief kun je mooi je motivatie etc. uitleggen. En leg de lat niet te hoog, als je echt graag een baantje wilt (of als je hem écht nodig hebt) moet je toch ook bij de 'mindere' merken binnen stappen.
Een verkoper moet ook ergens beginnen... en dat is vaak niet bij een merk als BMW of Mercedes.
~ ELIS ~
Post Reply

Return to “Off-Topic”