BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

schadevraag met spoed

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
rsv_frank
Neutraal
Posts: 6
Joined: 28 Dec 2008 19:16

schadevraag met spoed

Post by rsv_frank »

ik ben op zoek naar een e30 touring

ik heb al een goede originele 320 op het oog zonder airco maar nu kwam ik een 325 tegen in rotterdam met schade die ik niet helemaal vertrouw. heb gebeld en heeft ook nog kapot wiellager achter voor de rest heeft hij hem met die schade gekocht

"zegt hij"

jammer van de schade maar hij heeft wel 17" alpina volleder en airco

zeggen jullie het eens, 1na laatste foto

http://auto.marktplaats.nl/bmw/20630294 ... elijk.html

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: schadevraag met spoed

Post by 325i »

leuke auto en die koker is vrij snel gemaakt ;)
alleen die prijs is een beetje hoog maargoed die dingen worden alleen maar duurder :?
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
User avatar

Mickroz
Website Beheerder
Website Beheerder
Posts: 1460
Joined: 08 May 2005 19:11
Type Auto: Volvo V60 D2 Ocean Race
Location: USER_TABLE
Age: 46

Re: schadevraag met spoed

Post by Mickroz »

even verplaatst.
Forumer (n). 1) One who runs a forum or is an active member of one or more web forums.
[ external image ]

MartinZ
1e Versnelling
Posts: 123
Joined: 16 Jun 2008 21:35
Location: Omgeving Breda

Re: schadevraag met spoed

Post by MartinZ »

Zat toevallig gisteren een beetje te koekeloeren op MP en toen zag ik deze ook staan.
Best een mooi ding om te zien, al ben ik geen fan van dat leer. Vind persoonlijk stof mooier in zo'n E30 omdat het leer van die tijd een beetje "cheap" eruit ziet.

Verder wel een gaaf ding om te zien.
Echte mannen rijden RWD!!

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: schadevraag met spoed

Post by D@NNY »

Hmm....Staar je niet blind op alleen de velgen. Het is trouwens volgens mij gewoon een handelaar..!!!
Gebr. Gaal, Rotterdam. (Starfit Gebrs. Gaal Auto Snel Service www.starfit.nl).
De staat van dienst van dit bedrijf, dus of hij goed of slecht is, is mij overigens geheel onbekend, laat dat duidelijk zijn!
De MP advertentie op zich, en de reactie van rsv_Frank hier, komen op mij over alsof we te doen hebben met gewoon een particuliere verkoper, raar dat ik met wat zoeken er achter moet komen dat het dus mogelijk een bedrijf is.
Hij heeft nog meer auto's te koop staan, en de auto gaat naar de hoogste bieder schrijft hij op MP.
Hou er rekening mee dat er mogelijk nog wat meer dingen bijkomen.
" Goede auto voor een liefhebber. Er zijn nog wel wat kleine puntjes, maar goed te verhelpen. Voor de hoogste bieder, anders gaat de auto naar de handel"
Koker, flinke put passagiersdeur, wiellager, plus de rest dus....Al met al toch ineens wel wat werk bij elkaar...
Op zich voor een handige echte liefhebber niet zo'n punt, maar toch even noemenswaardig!!
Ik zou zeggen 1950 max. en dan mag hij nog in z'n handjes knijpen, de wat hoge vraagprijs verraad al dat hij handelaar is, Bedoel dit niet slecht, maar ik heb er zo m'n bedenkingen bij.. :roll:
Adverteer dan op MP gelijk met naam en toenaam, en
"Anders gaat de auto naar de handel".....Volgens mij is hij de handel, of snap ik het nu even niet meer...???????

@325i: De sedan, en dan een knappe, is gewild, de touring niet zo heel erg.
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: schadevraag met spoed

Post by 325i »

mwa vergis je niet in populariteit van een tourding vooral een 2.5
goed en 2 of 4 deurs is populairder maarja een goede koop je dan ook niet voor 2350euro
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: schadevraag met spoed

Post by D@NNY »

Raar trouwens, als er niet meer van Gaal's zijn, is het oorspronkelijk een schadeherstel bedrijf, dat hij zelf niet even dat kokertje e.d in orde maakt, zou bij verkoop in zijn voordeel kunnen werken namelijk....
Maarja wellicht denkt hij, die schade kunnen ze bij mij laten maken...$$$$$$KASSA!!!!!!!! :lol:

http://www.starfit.nl/starfit_frame.htm
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Topic Author
rsv_frank
Neutraal
Posts: 6
Joined: 28 Dec 2008 19:16

Re: schadevraag met spoed

Post by rsv_frank »

goede praatjes als je de advertentie leest, geen woord over de schade oid. Toen ik hem aan de telefoon had zei hij dat deze auto( die hij als werkauto gebruikte) en de auto van zijn vriendin beide weg gaan voor een auto van de zaak. Heb hem s'avonds gesproken dus dacht dat het ook een particulier was.

al met al als ik het zo hoor en lees zit hier misschien meer achter dan je denkt, als hij zijn vingers er al niet aan wil branden terwijl het van oorsprong een schadeberijf is?

ik vertrouw het niet

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: schadevraag met spoed

Post by D@NNY »

Tja, je kan natuurlijk ook meerdere van Gaal's hebben in Rotterdam, (Louis van Gaal overgelopen :lol: )
Ben je er echt weg van, ga eens langs voor een proefrit en loop er eens omheen....
Ik moet (nogmaals) mededelen dat het allemaal erg moeilijk te beoordelen is van achter een PC.
Een auto kopen, of de verkoper beoordelen/veroordelen, is proeven, ruiken, voelen, rijden, en je gezonde verstand gebruiken.
Ben je een beetje handig, en is het je hobby, dan kan je een wereldauto kopen. Ben je van de slag "ik wil een leuke touring en rijden maar met het gezin" dan kan je bedrogen uitkomen...

Nog twee tegenstrijdigheden:

1)-Jij schrijft: " Toen ik hem aan de telefoon had zei hij dat deze auto( die hij als werkauto gebruikte) en de auto van zijn vriendin beide weg gaan voor een auto van de zaak"

-In de advertentie staat: "inruil mogelijk"

2) Bij 2 auto's die hij te koop aanbied staat bij:Eigenaar sinds september 2008 (25e de BMW en de 29e de VW Lupo)
Dus je koopt 2 auto's in een week, en doet ze beide na 3 maanden weer van de hand..??, maar inruil is nog steeds mogelijk??
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Post Reply

Return to “Off-Topic”