BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

nog eentje .....

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team


Topic Author
rob

Post by rob »

als je van de voorkant kijkt is is de rechterkant 5 cm lager als de linker..
het hele frame is gebogen
dat is eigenijk het grootste zover ik weet

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

dat zag ik
alleen dacht ik dat je ophang na de klote was :wink:

maar je frame is dus totaal verbogen ofwat ? :(
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

eric-328
2e Versnelling
Posts: 289
Joined: 26 Jun 2005 11:29
Type Auto: BMW X5 4.4i, BMW E36 323ti Racer, BMW e36 325i Cabriolet, Megane GT
Location: Nuth

Post by eric-328 »

bimmer wrote:Je hebt als ik me niet vergis dezelfde kleur als mij. maur.blauw. Dit is echt een veelvoorkomende kleur.

Als je geluk hebt vind je op de sloop een spatbord in dezelfde kleur en hoef je geen autospuiter in te schakelen. Denk dat je het dan wel moet halen met 1000 euro.
Aan 1000 Euro zit je al heel erg snel. Enkele dagen terug heeft een auto mijn achterbumper geschampt terwijl ik aan het stoplicht stond te wachten. Kleine barst in de achterbumper en flink wat krassen; kosten; minimaal 1100 Euro....
Fun is not a straight line

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Post by bimmer »

eric-328 wrote:
bimmer wrote:Je hebt als ik me niet vergis dezelfde kleur als mij. maur.blauw. Dit is echt een veelvoorkomende kleur.

Als je geluk hebt vind je op de sloop een spatbord in dezelfde kleur en hoef je geen autospuiter in te schakelen. Denk dat je het dan wel moet halen met 1000 euro.
Aan 1000 Euro zit je al heel erg snel. Enkele dagen terug heeft een auto mijn achterbumper geschampt terwijl ik aan het stoplicht stond te wachten. Kleine barst in de achterbumper en flink wat krassen; kosten; minimaal 1100 Euro....
Bij een schadeherstelbedrijf, ik bedoel natuurlijk als je zelf de onderdelen gaat halen en monteert. :wink:

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

aan de 1000 euro zit je bij bmw idd heel snel

als je de onderdelen nieuw haalt zit je zelfs met de onderdelen prijs alleen al heel snel over de 1000 euro :(

maar als je de juiste mannetjes overal kent kan je die spullen en de reparatie van je auto goedkoper krijgen...
blijft nog altijd duur en liggende aan wat er aan de hand is zit je idd heel snel aan de 1000 euro......
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================
Post Reply

Return to “Off-Topic”