BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Mercedes-Benz
Moderator: Moderator Team
Mercedes-Benz
Ook een duitse auto,dus als BMW-bezitter hebben we ook automatisch respekt voor "het merk met de ster"
Om forum vervuiling te voorkomen wil ik bij deze het Mercedes topic openen.
Hierbij horen natuurlijk ook mooie foto's/plaatjes.
Als eerste wil ik een mooi getunde benz laten zien:
[ external image ]
Om forum vervuiling te voorkomen wil ik bij deze het Mercedes topic openen.
Hierbij horen natuurlijk ook mooie foto's/plaatjes.
Als eerste wil ik een mooi getunde benz laten zien:
[ external image ]
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1256
- Joined: 24 Jan 2005 18:16
- Type Auto: 318i (E46)
- Location: Brunssum
- Age: 45
- Contact:
Re: Mercedes-Benz
Gelukkig is het maar karton, ik geloof dat dit een mclaren was..gouwepeer wrote:Ook een duitse auto,dus als BMW-bezitter hebben we ook automatisch respekt voor "het merk met de ster"
Om forum vervuiling te voorkomen wil ik bij deze het Mercedes topic openen.
Hierbij horen natuurlijk ook mooie foto's/plaatjes.
Als eerste wil ik een mooi getunde benz laten zien:
[ external image ]
[ external image ]
-
- 2e Versnelling
- Posts: 268
- Joined: 30 May 2005 23:33
- Location: Rotterdam
Mercedes heeft mooie wagens gemaakt en maakt nog steeds mooie wagen. Op technisch gebied is Mercedes zeker niet te onderschatten, kijk maar naar de nieuwe AMG 6.2 V8 motor. Na jaren de weg van drukvulling met compressor of biturbo motoren te bewandelen slaagt de AMG afdeling er nu met verve in de nieuwe ingeslagen weg van atmosferische hoogtoerige motoren te bewandelen. En die geduchte concurrent van de E30 M3 mogen we natuurlijk niet vergeten: de 190 2.5 16v.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1256
- Joined: 24 Jan 2005 18:16
- Type Auto: 318i (E46)
- Location: Brunssum
- Age: 45
- Contact:
Je zit er niet naast, de c-klasse kwam pas in 1993. De 190 is inderdaad tot 1993 gemaakt zie:
http://autogids.autotrader.nl/carbaseda ... &ref=atdnl
Mijn vader heeft nl. een 91-er 190-er gehad en deze daarna ingeruild tegen een c-180 uit 1999. (En deze heeft hij nu te koop voor eventueel geïntereseerden)
http://autogids.autotrader.nl/carbaseda ... &ref=atdnl
Mijn vader heeft nl. een 91-er 190-er gehad en deze daarna ingeruild tegen een c-180 uit 1999. (En deze heeft hij nu te koop voor eventueel geïntereseerden)
Klopt, maar de 190 2.3 16v was er al vanaf de lancering van de 190 in 1983. In 1988 heeft de 2.5 16v de 2.3 16v vervangen. En in de laatste levensjaren van de 190 was er eveneens een 190 3.2 AMG met een 6 in lijn, maar toen stond AMG nog op eigen benen en waren ze nog geen onderdeel van Mercedes zoals nu.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Jeetje, je lijkt wel een wandelende auto-encyclopedie.desmett wrote:Klopt, maar de 190 2.3 16v was er al vanaf de lancering van de 190 in 1983. In 1988 heeft de 2.5 16v de 2.3 16v vervangen. En in de laatste levensjaren van de 190 was er eveneens een 190 3.2 AMG met een 6 in lijn, maar toen stond AMG nog op eigen benen en waren ze nog geen onderdeel van Mercedes zoals nu.
Een (volgens sommige vrienden aan het gezonde grenzende) interesse in wagens en hun geschiedenis en veel opzoeken in wikipedia helpt. Verbaas soms mezelf dat er toch nog zoveel in het koppie blijft steken. En de 190 16v zit nml in de top 10 van mijn persoonlijke iconen van de jaren 80.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
liever ster in mijn ruit dan op motor kap
Ik Mag het zeggen want ik heb bij MB gewerkt en ben ook regelmatig bij hun daimler chrysler academie geweest
leukst was altijd om mijn E30 op het plekje te zetten wat de Baas zich had toegeeigend want hij wilde natuurlijk graag zijn demo e320 voor de showroomruit zetten alleen zette die kut monteur zijn ouwe bmw voor het pand(op de openbare weg)
leukst was altijd om mijn E30 op het plekje te zetten wat de Baas zich had toegeeigend want hij wilde natuurlijk graag zijn demo e320 voor de showroomruit zetten alleen zette die kut monteur zijn ouwe bmw voor het pand(op de openbare weg)
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1256
- Joined: 24 Jan 2005 18:16
- Type Auto: 318i (E46)
- Location: Brunssum
- Age: 45
- Contact:
Re: liever ster in mijn ruit dan op motor kap
whaha, goed bezig.smartgek wrote:Ik Mag het zeggen want ik heb bij MB gewerkt en ben ook regelmatig bij hun daimler chrysler academie geweest
leukst was altijd om mijn E30 op het plekje te zetten wat de Baas zich had toegeeigend want hij wilde natuurlijk graag zijn demo e320 voor de showroomruit zetten alleen zette die kut monteur zijn ouwe bmw voor het pand(op de openbare weg)