BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

flatout

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
gouwepeer

flatout

Post by gouwepeer »

[ external image ]
Niet helemaal een flatout,maar harder vond ik op dat moment niet verantwoord.
Het is een E34 520i (automaat)

arnoldE36
1e Versnelling
Posts: 222
Joined: 07 Aug 2005 17:05
Location: overijssel

Post by arnoldE36 »

kijk aan netjes hoor die E34 520i willen ook nog wel over de 215 heen een maat van mij heeft er ook 1 van 1992 en dan handgeschakelt.

Topic Author
wim325i e36

Post by wim325i e36 »

ik heb wel wat filpjes van mijn eigen bimmer in actie(driften enz...) maar hoe kan ik dat plaatsen?

Mr. Ash...
2e Versnelling
Posts: 268
Joined: 30 May 2005 23:33
Location: Rotterdam

Post by Mr. Ash... »

Waar heb je dat gereden. Hier in Rotterdam mis ik nou net dat soort stukjes waar je hem ff lekker op zijn staart kan trappen zonder dat oom agent ergens om de hoek staat te flitsen.

Topic Author
Kielliger

Post by Kielliger »

Die meter uiterst links zal snel gaan dalen gezien de andere meter rechtsonder :lol:

Topic Author
wim325i e36

Post by wim325i e36 »

a28 savonds laat vanaf den dolder tot aan harderwijk :D

ook de stichtse rotonde kan je leuk op driften(bij amersfoort) :lol:

arnoldE36
1e Versnelling
Posts: 222
Joined: 07 Aug 2005 17:05
Location: overijssel

Post by arnoldE36 »

misschien kan je je filmpjes uploaden via http://video.google.nl en dan hier een link plaatsen :wink: . Ben er eingelijk wel benieuwt naar :P

desmett
1e Versnelling
Posts: 180
Joined: 24 Jun 2005 15:48
Location: Mechelen, België

Post by desmett »

Misschien wat offtopic, maar daar staat een mooi filmpje van het productieproces van een E46.
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 6689&q=bmw
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
BMWkoepee

Post by BMWkoepee »

Op de A59 (Breda richting Zeeland ongeveer) kun je ook meestal wel even lekker blazen. Heb daar met mijn BMW 210 ruim gereden. Met eerdere auto, een Corrado G60 heb ik daar de 245 weten te halen, op de teller dan wel. Foto´s volgen moet ik even gaan zoeken...

desmett
1e Versnelling
Posts: 180
Joined: 24 Jun 2005 15:48
Location: Mechelen, België

Post by desmett »

In de E46 323Ci van mijn moeder al de 230 aangetikt, veel verder ging ie niet. Mijn A4 B5 1.9 TDI 215 en dan is het echt wel ten einde voor de diesel. De 911 964 Carrera 2 van mijn vader 260 en dan had ie nog over. Allemaal op de Duitse autobahn geklokt. Heb er geen fotos van, hou aan die snelheden liever de ogen op de baan en verkeer ipv met een camera te klooien.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Topic Author
BMWkoepee

Post by BMWkoepee »

Gewoon met twee in de auto, de bijrijder de foto laten maken natuurlijk, ff 240 rijden en dan handje los en met de camera gaan rotzooien lijkt mij ook niet echt veilig.

Topic Author
gouwepeer

Post by gouwepeer »

De meeste mensen hebben 2 handen,dus 1 aan het stuur en 1 met de digicam.

desmett
1e Versnelling
Posts: 180
Joined: 24 Jun 2005 15:48
Location: Mechelen, België

Post by desmett »

2 handen wel, maar maar 1 paar ogen en je kan nu niet echt 1 oog op de weg houden en 1 op je camera.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!
Post Reply

Return to “Off-Topic”