BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

stil hier?

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
MausV

stil hier?

Post by MausV »

hoe komt het? dat het zo stil is hier??

en maybe stom vraagje... wanneer is de rest van site af :D

Topic Author
ko3i

Post by ko3i »

Inderdaad stil.. zit me hier op mn werk te vervelen.. dacht er zijn nog wel een paar mensen op het forum.. maar het valt weer vies tegen.. :wink: ben weer is aanwezigheids premie vangen..

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Post by bimmer »

Niet iedereen werkt op zaterdag, doordeweeks is het drukker op het forum. Zitten er een paar vanaf het werk te spammen. :lol:

Maar dit forum loopt zoals het nu is nog niet zo lang, dus het duurt even voordat iedereen het heeft gevonden.

De webmaster heeft momenteel weinig tijd, maar geduld is een schone zaak. :wink:

Topic Author
MausV

Post by MausV »

geduld is zeker een schone zaak,

draait nu een jaartje zoals ik beetje zie?
in elke website gaat de nodige tijd zitten, uit ervaring weet ik wel dat animo wegzakt met pages under construction, daarom dat ik het even vroeg :)

Warlord
1e Versnelling
Posts: 181
Joined: 03 Aug 2006 23:13

Post by Warlord »

behalve forum is de de pagina best ... leeg nog ja. Ik zou eventueel wel willen helpen om e36 info eens met een paar items te vullen.

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

dit forum heeft eigenlijk z'n meeste reacties en bezoekers tijdens kantoor uren
( wanneer ikzelf ook het forum regelmatig bezoek :wink: )

maar als je kijkt naar het aantal gebruikers welken ook nog regelmatig of wanneer nodig ( bij tech vragen ) posten.

zie je gelukkig wel dat er toch nog een leuk aantal mensen zijn die alles bekijken en reageren.
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Mr. Ash...
2e Versnelling
Posts: 268
Joined: 30 May 2005 23:33
Location: Rotterdam

Post by Mr. Ash... »

ik kijk het wel elke dag even door. heb het enorm naar me zin hierzo. Je kunt voor alle vragen bij onze mede-forummers die hier zitten terecht.

Topic Author
ko3i

Post by ko3i »

Ik kijk ook elke dag wel een keer.. maarjah niet altijd zin om achter de pc te gaan hangen.... behalve op het werk.. daar moet het. helaas :lol:

Topic Author
Ro-Compact

Post by Ro-Compact »

Ik kijk ook iedere dag wel een paar keer en ja ik zit ook vanaf me werk dit forum te spammen :D. Erg gezellig!
Post Reply

Return to “Off-Topic”