BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

naja zeg!

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Warlord
1e Versnelling
Posts: 181
Joined: 03 Aug 2006 23:13

naja zeg!

Post by Warlord »

Zag ik me daar vanavond een paar leuke poppetjes op het beeldscherm(tv) voorbij huppelen. Dus ik dacht van laat ik es op hun website kijken:

http://www.heelsonwheels.nl/

valt me oog daar op een test wat de beste zakenauto is volgend die 3 poppetjes.... verkiezen ze een skoda boven een 5 serie( ook al is het de 520 ) :S Ik zeg niet dat die skoda slecht is ... maar volges mij kunnen ze gewoon niet overweg met een echte auto. :twisted:

desmett
1e Versnelling
Posts: 180
Joined: 24 Jun 2005 15:48
Location: Mechelen, België

Post by desmett »

Tja,a als Belg heb ik het programma natuurlijk niet gezien. Skoda is natuurlijk niet meer wat het vroeger was en ondertussen een belangrijk merk geworden in de VAG groep. Tuurlijk dat de 520 de zakenwagen van de 3 is, maar als de "prijs en wat je ervoor krijgt" factor meespeelt is die Superb onklopbaar.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Post by bimmer »

Vrouwen en auto's, dat kan ook niet goed gaan. :lol:

Niks mis met skoda maar in verhouding met een 5 serie?? Geen zakenman ter wereld die dan de skoda kiest, je wil toch zeker suc6vol overkomen ipv wannabe.

desmett
1e Versnelling
Posts: 180
Joined: 24 Jun 2005 15:48
Location: Mechelen, België

Post by desmett »

Hangt ervan af, heb al genoeg verhalen van mensen met grote zaak gehoord die voor klantenbezoeken een neutrale wagen hebben, want als ze met de dikke bak aanzetten worden ze al snel als pocher bestempeld.
Automotive Engineering = German Engineering!!
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am fahren durch Vorsprung durch Technik!

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

en dat is het grote probleem...

waar voorheen veel zakenmensen een dikke auto als zakenwagen hadden, word er tegenwoordig steeds meer een neutrale doch grote wagen gekozen als zakenauto om meer als gelijke over te komen met degene waar ze zaken mee doen.....
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Post by bimmer »

Als ik bijv. een aannemer inschakel dan zie ik die liever in een luxe bmw komen dan in zo'n middelmatige middenklasser.

Maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon, ik vind dat als je het gemaakt hebt dan mag je dat ook best showen. :D

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

nja...

veel mensen zeggen dan...

als die aannemer in een dikke bmw komt gaat die ook duurder zijn dan de aannemer in de skoda..

dat wil niet zeggen dat de prijzen daadwerkelijk verschillen, maar wel dat een heleboel mensen zo denken....

overgings vind ik wel dat die aannemer dus prive wel n dikke bmw moet rijden :wink:
bedoel gemaakt is gemaakt he :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

GMP407

Post by GMP407 »

onze aannemer rijdt in een Toyota LandCruiser maar prive in een nieuwe 5 serie.

Met het kiezen van de aannemer kwamen er nogal verschillende figuren bij ons. Maar het maakt niet uit wat hij rijdt, het ligt aan de offerte en hoe hij bij andere klanten bekend staat.

Wel ben ik eerder geneigd om met een normaal uitziend persoon uit een Volkswagen Passat te praten over het afnemen van producten of dergelijke dan een gladjakker, strak in pak, haar in een snel model en een glimmende dikke BMW of Mercedes.

Maar zoveel mensen, zoveel wensen.

Prive moet iedereen rijden wat ie wil. Iemand met een minimaal inkomen kan doormiddel van een lening een nieuwe BMW rijden, en mensen met een hoog inkomen leven soms zuinig en rijden een middenklasser. Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

inderdaad

en zoals je zelf zegt...

het geeft niet het oordeel wat je rijdt, of de uiteindelijke keus

maar men is gewoon eerder geneigd een met de middeklasser te onderhandelen / praten over wat er moet gebeuren dan bij de luxe auto...


en dat bedoelde ik dus te zeggen :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

gouwepeer

Post by gouwepeer »

Mikey wrote:veel mensen zeggen dan...

als die aannemer in een dikke bmw komt gaat die ook duurder zijn dan de aannemer in de skoda..
Dat zijn dan vast mensen die geen BMW of iets dergelijks kunnen rijden.
Dat zo'n aannemer een liefhebber kan zijn van een dikke bak komt dan niet in hun gedachte op.
Ik ken trouwens een aannemer met een S 55 AMG. Ook die leveren ook gewoon voor het zelfde geld hun werk.
Daarmee bedoel ik de aannemer he,niet de Benz :mrgreen:

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

jha dat is ook zo dat ze hetzelfde doen..

echter gaat het vaak om een automatisch iets wat in je opkomt waardoor de meeste zeggen hmmmm...


overgings een van de beste aannemers in a'dam rijdt in een e46 m3

maar goed :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

sandere39
Neutraal
Posts: 24
Joined: 14 Jul 2006 19:37
Location: assendelft
Contact:

Post by sandere39 »

ik ga wel eens op een klusje met mn eigen auto
en dat is niet altijd even handig
sommige mensen denken gelijk dat alles heel duur gaat worden
Post Reply

Return to “Off-Topic”