BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Slechte bmw chauffeur

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team


D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by D@NNY »

Het fijne is dat als er een bumperklever oid is, dat je gewoon lekker je gas los kunt laten met een e39 :) hijs net ietsje te groot om van de weg af te drukken :ugeek: :twisted:
Gewoon je rempedaal losjes aantikken, leren ze het wel af......
Heb een dusdanig voorkomen/postuur (niet opzettelijk maar van nature) dat ze het wel uit dr hoofd laten om verhaal te komen halen. Ben niet uit op agressie, maar aan bumperkleven erger ik me dood. Vaak rij ik zelf notabene 10 km te hard, en dan nog lekker douwen terwijl ik nergens heen kan.
Blijf je links hangen op de snelweg, oke, maar dan nog, dan ga ik er gewoon rechts voorbij, ga niet eens zitten kleven. :bah:
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Elis »

Dat vind ik nu ook Danny... Dan rij je al ietsje te hard, en dan nog is het voor velen niet hard genoeg...
2 weken geleden ofzo had ik er weer eentje achter me zitten. Ik reed 90, en reed er een Z3 achter me (hij reed bijna óp me zo dicht zat ie achter me).
Ik was het ineens zó zat dat ik al ruim voordat ik de rotonde bereikte even mijn rem flink intrapte en zo het laatste stuk naar de rotonde rolde. Toen kon hij wél afstand houden van mijn bejaarde peugeot 306.

Jammer dat het weer een bmw-rijder was :D
~ ELIS ~

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

Ik rij normaal in dagelijks leven met meer dan 40ton op de weg met een vrachtwagen, rij gewoon achter 2 collega's aan word ik van de week met IJZEL OP DE A15 bij Rotterdam afgezneden moest uitwijken :x toen over het bakkie kenteken door geven aan me collega's en hebben hem klem gereden en zo hem een tijd(30min ongeveer) ingesloten.
En toen daarna weer verder laten rijden. Een tijdje gerdeden uren erop en rust maken bij Gilze A58 en wie kwamen we tegen die gozer die me afsneed en toen hem gezegt wat ik er van vond en dat het ook verkeert kon aflopen endat er mensen door zulk gedrag gewond kunnen raken of erger en IK KRIJG DE SCHULD ALS ER IEST GEBEURT omdat IK OP EEN VRACHTWAGEN RIJ. Dat is me nu al een paar keer gebeurt dat ik de schult krijg waar ik niets aan kan doen. Maar men zoekt de zwakste schakel en dat is 9 van de 10X de Chauffeur!! :x :x

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by 325i »

MarcelE36M3 wrote: toen over het bakkie kenteken door geven aan me collega's en hebben hem klem gereden en zo hem een tijd(30min ongeveer) ingesloten.
En toen daarna weer verder laten rijden.
Nee dit is normaal verkeers gedrag :roll:
Je ergernis is misschien wel begrijpelijk daar niet van maar toch is bovenstaand verhaal uiteraard niet iets wat normaal is. ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

sebasel
2e Versnelling
Posts: 345
Joined: 01 Jan 1970 01:00
Type Auto: e36M3 & e46 320d touring
Location: N-Holland
Age: 50
Contact:

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by sebasel »

Ach ik heb wel eens golf achter me gehad die zat te duwen
ik ree al 145 waar je 100 mag 3 baans weg ook autos voor me waar ik niet door heen kan :?

1 keer flink op de rem en dan gas er op en ja een M3 remt goed :ja:
Golf schrok zo dat hij vol in de ABS sprong daarna geen last meer

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

325i wrote:
MarcelE36M3 wrote: toen over het bakkie kenteken door geven aan me collega's en hebben hem klem gereden en zo hem een tijd(30min ongeveer) ingesloten.
En toen daarna weer verder laten rijden.
Nee dit is normaal verkeers gedrag :roll:
Je ergernis is misschien wel begrijpelijk daar niet van maar toch is bovenstaand verhaal uiteraard niet iets wat normaal is. ;)
weet ik als ik op me kant was gegaan door hem had ik een 3 maanden nieuwe DAF XF 105 afgeschreven me daarin 33 pallets diepgevroren(-30g) vaten pure sinasappelsap dat heel veel waard is.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by 325i »

MarcelE36M3 wrote:
325i wrote:
MarcelE36M3 wrote: toen over het bakkie kenteken door geven aan me collega's en hebben hem klem gereden en zo hem een tijd(30min ongeveer) ingesloten.
En toen daarna weer verder laten rijden.
Nee dit is normaal verkeers gedrag :roll:
Je ergernis is misschien wel begrijpelijk daar niet van maar toch is bovenstaand verhaal uiteraard niet iets wat normaal is. ;)
weet ik als ik op me kant was gegaan door hem had ik een 3 maanden nieuwe DAF XF 105 afgeschreven me daarin 33 pallets diepgevroren(-30g) vaten pure sinasappelsap dat heel veel waard is.

Jah ok maar denk er maar eens over na als dat 1 of andere lijpo geweest was dan was het misschien bij het aanspreken minder goed afgelopen met je
En dat voor iets wat van de baas is of heb je een eigen bedrijf??
Je snapt me toch wel neem ik aan het het is ook geen aanval en ik kan me je reactie wel goed voorstellen maar het hoort zich natuurlijk niet en wat de automobilist deed hoort uiteraard ook niet ;)
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Elis »

Marcel, ik kan me jou reactie goed voorstellen, maar door zulk gedrag gaan ze je vanzelf overal de schuld van geven. Ook al was het een reactie op slecht weggedrag van een ander.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet heel erg goed hoe het leven van een chauffeur is en ik weet dus ook heel erg goed dat het niet altijd chauffeurs zijn die de schuldigen zijn.
Maar met klem rijden etc. roep je het wel over je af.
~ ELIS ~

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

Is ook verkeerd om hem ook klem te rijden maar het was gelukig goed afgelopen maar ik schrok me de tering toen hij me sneed, ben al een keer door een andere weg gebruiker op me kant gegaan en heb daarvan de schuld gekregen, hij stond voorgesorteerd voor links af te slaan ik kom met 70 km aan gaat de gek in eens naar rechts en stopt voor het oranje licht terwijl er niks aan de hand is , er kam rook van de banden van dat poolse busje. Ik remmen maar met 40 ton heb je een rem weg van pak wek 60 a 80 meter dus haalde dat niet en ontweek hem schaarde en sloeg het busje 30 a 40 meter weg. en ik ging om. Had 5 getuigen met de zelfde verklaaring als ik ontdanks 5 verklaaringen waaronder 2 agenten die net hun dienst erop hadden kreeg GEEN gelijk, kreeg te horen dat ik zoiets kon verwachten omdat ik Chauffeur ben. Ik zei dat is gelul 1e klas wou naar de rechter maar dat zou te veel geld gaan kosten. En toen dit gebeurden dacht ik aan me andere ongeval door iemand anders eerder hier beschreven.

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by D@NNY »

Ach ik laat de meeste "heethoofdjes" maar gaan op S'lands wegen......Het leuke is.....Ze staan meestal gewoon voor of naast je bij hetzelfde stoplicht :lol:
En een zin dat het heeft gehad allemaal (NOT)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Elis »

Dan sta je echt machteloos Marcel als je geen gelijk krijgt, dat lijkt me erg wrang!

Danny, dat maak ik ook vaak mee ja, dat je die gekken bij het stoplicht tegenkomt haha. En dan is het nóg leuker als ze op de langzame baan staan, en jij er zo voorbij kunt rijden en hem in de verste verte niet meer tegenkomt
~ ELIS ~
Post Reply

Return to “Off-Topic”