BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Slechte bmw chauffeur

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team


Topic Author
bimmer
4e Versnelling
Posts: 1256
Joined: 24 Jan 2005 18:16
Type Auto: 318i (E46)
Location: Brunssum
Age: 45
Contact:

Slechte bmw chauffeur

Post by bimmer »

Door dit soort mensen krijgen bmwrijders een slechte naam:

http://www.youtube.com/watch?v=yOiJrYPxR28&eurl=

Onverantwoord weggedrag, we kennen het allemaal. Er is nu echter een wel heel kansloos filmpje opgedoken waarin een jongeman zijn BMW op de snelweg flink de sporen geeft. Dit hersenloze type is waarschijnlijk net in het bezit van zijn rijbewijs en denkt een topcoureur te zijn…

Filmpje is opgenomen op de rijksweg A58, tussen ’s-Gravenpolder en Middelburg (via).

Slechte beelden, maar you get the point:

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

Dit soort dingen vind ik ronduit triest.

iedereen met een snelle auto wil wel eens zijn auto uit proberen

maar daarvoor is duitsland uitgevonden !

en daar ook alleen op de autobahn he :wink:

ik hoop dat dit soort figuren ( zoals die limburgers een paar dagen terug met 250km/h op de a2 's nachts )

gaan boompje tikken ofzows, als ze onschuldige er maar buiten laten !!!
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

Warlord
1e Versnelling
Posts: 181
Joined: 03 Aug 2006 23:13

Post by Warlord »

Idd, wat aan aso's. Ik geef zelf ook toe dat ik vaak te hard rijd maar alleen als de weg vrij is. Als er dus veel mensen rijden dan probeer ik het niet eens. Wat ik helemaal een rotstreek vind is dat ze mensen half van de weg af proberen te drukken. Hier krijgen wij idd de slechte naam van.

Mr. Ash...
2e Versnelling
Posts: 268
Joined: 30 May 2005 23:33
Location: Rotterdam

Post by Mr. Ash... »

je hebt hardrijden, en asociaal rijden. dit is duidelijk een goed voorbeeld van het tweede.
dat soort gasten moeten ze zwaar laten boeten en niet mensen die net 3 a 4 km te hard rijden een boeten geven

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

Een versie waar nog wat humor in zit:

http://failblog.org/2008/04/07/sign-irony/
E39 540i6 Touring arktissilber

eshy

Post by eshy »

Deze blijft toch wel een van mijn favorieten, echt een knettergekke idioot, maar wel zeer netjes uitgevoerd, om het maar even van 2 kanten te bekijken.

http://youtube.com/watch?v=cf19C5PYlao

-René-
1e Versnelling
Posts: 51
Joined: 18 May 2008 18:19

Post by -René- »

deze vind ik dan weer aardig http://www.youtube.com/watch?v=5d0MjLOQ ... re=related

@eerste filmpje, jammer dat je geen bordje "stop politie" ziet... Meteen rijbewijs afnemen en nooit meer terug geven, wat een idioot, en maar lachen in die auto...

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Post by 325i »

Filmpje 1 - die gast spoort echt niet
Filmpje 2 -die gast meent dat die op die manier stoer z`n burn-out kan maken dus niet de loser
filmpje 3-Zo ken ik er wel meerdere die zo kunnen driften deze gozer kent z`n auto ook best goed en kan ook een stukje driften.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Post by 325i »

ohh jah en die foto is gewoon dikke humor :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

SpacePatrol
Neutraal
Posts: 37
Joined: 19 May 2008 18:56

Post by SpacePatrol »

ik dacht dat dit dat filmpje zou zijn van de duitser/pool die met zijn 7 over de kop ging, maar het kan dus nog veel dommer en gevaarlijker blijkt..

edit: die cameraman uit dat 2de filmpje op het eind :lol: :lol: :lol: mooie drift, maar op de openbare weg = stout

iGora
1e Versnelling
Posts: 175
Joined: 07 Mar 2008 21:22
Location: Rotterdam
Age: 36

Post by iGora »

die eerste filmpje is in omgeving middelburg (a58) en die gasten zijn daarna gepakt en de bestuurder heeft een of andere straf gekregen.
-
Als iemand sterft die ik lief heb of op sterven ligt... dan zou ik ook zo gaan rijden. PUNT.
Maar niet om zomaar stoer te doen. very very dumb!

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

iGora wrote:Als iemand sterft die ik lief heb of op sterven ligt... dan zou ik ook zo gaan rijden. PUNT.
Ik niet, die persoon en de familie heeft niks aan NOG een begrafenis. Van hevige emoties word je geen betere bestuurder, dus grote kans dat dat misgaat... als je de neiging krijgt om ZO te gaan rijden is dat het moment om het stuur uit handen te geven... want dan weet je zeker dat je het (rijden) niet meer aankan!

Goed in uiterste nood waar spoed zin heeft (dus niet als iemand al overleden IS, wie het ook is) zou ik misschien ook de weg wat creatiever gebruiken (vluchtstrook, verdrijvingsvlakken, dat soort werk) en goed doorrijden, maar ik blijf marges houden en rekening houden met bewegingen/schrikreakties/wraakacties van anderen. Snelheidsverschil met het overige verkeer ook niet te gek op laten lopen. Let op hoe hulpdiensten dat doen - en die hebben dan nog zwaailichten en sirenes om extra op te vallen (en wraakacties te voorkomen van mensen die je voor een 'gewone' wegpiraat houden).

Inhalen over de linker kantlijn bij die snelheden zoals in dat filmpje... echt nooit dus. 1 tikje naar links van degene die je inhaalt en je ligt met z'n allen tollend in de vangrail, en je komt helemaal nooit meer waar je zo snel naartoe wilde.

Cursus eerste hulp les 1: zorg voor je EIGEN veiligheid, extra slachtoffers heeft niemand wat aan.
E39 540i6 Touring arktissilber

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

Die E34 drift... tja... onverantwoord, totaal de verkeerde plek ervoor... maar blijft toch stiekum wel mooi hoor 8)
E39 540i6 Touring arktissilber

iGora
1e Versnelling
Posts: 175
Joined: 07 Mar 2008 21:22
Location: Rotterdam
Age: 36

Post by iGora »

ik geef je gelijk web!!! eigen veiligheid eerst!!
-
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand die me lief is op sterven ligt ivm ongeval o.i.d. maar ik zou me wel heeel erg haasten om de de persoon nog te spreken, dus inhalen waar kan mits ik andere gebruikers niet ten laste kom (afsnijden, bumperkleven e.d.)
-
En langs de linker kant inhalen is inderdaad een beetje te gek met de auto (motor weliswaar minder).
-
Ik hoop het immers nooit mee te hoeven maken 8)
-
En dat filmpje van die polen in die 7serie is echt grappig :lol: die gaan echt goed af!!!!!

denniswpels
1e Versnelling
Posts: 86
Joined: 01 Jan 2008 11:08

Post by denniswpels »

ff over dat eerste filmpje....dat zijn typisch van die gasten die zich op een zaterdagnacht na het stappen om een boom heen vouwen.......zoals dat wel vaker gebeurd hier in de Noordkop. Zolang het een boom is heb ik daar geen moeitje mee!!!
E46 318i Touring
Post Reply

Return to “Off-Topic”