BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Slechte bmw chauffeur

Alles wat niet met bmw te maken heeft kan je hier posten.

Moderator: Moderator Team


///Ramon
1e Versnelling
Posts: 196
Joined: 13 Nov 2007 22:28
Location: Zeeland
Contact:

Post by ///Ramon »

zijn ook van die jonge gastjes..
ze hebben wel een alternatieve straf gehad dacht ik.. wonen hier 3 km vandaan..en ik zie ze wel vaker als een debiel rijden
Bad Boyzz, Bad Toyzz
[ external image ]

real-one
Neutraal
Posts: 13
Joined: 09 Sep 2008 22:42

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by real-one »

wat een malloot, ghostrider in een auto ;)

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re:

Post by MarcelE36M3 »

iGora wrote:ik geef je gelijk web!!! eigen veiligheid eerst!!
-
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat iemand die me lief is op sterven ligt ivm ongeval o.i.d. maar ik zou me wel heeel erg haasten om de de persoon nog te spreken, dus inhalen waar kan mits ik andere gebruikers niet ten laste kom (afsnijden, bumperkleven e.d.)
-
En langs de linker kant inhalen is inderdaad een beetje te gek met de auto (motor weliswaar minder).
-
Ik hoop het immers nooit mee te hoeven maken 8)
-
En dat filmpje van die polen in die 7serie is echt grappig :lol: die gaan echt goed af!!!!!

Ik heb wel door zukke gasten 7 jaar geleden me vriendin(18) verloren ik was toen 19. Ik heb levenslang iedere maand terug voor controlle in het ziekenhuis voor me knie. Heb op dit moment geen vriendin omdat ik het beeld niet kan vergeten hoe ze haar laatste adem blies. Ben nadat ik weer een beetje kon lopen men tegen gekomen bij de politie kon me niet in houden en ben erop af gelopen en zonder een woordt te zeggen tegen de grond geslagen uit woede en verdriet. Heb er geen spijt van heb ook geen boete gehad. Kan nu weer alles doen maar moet opletten, als ik me verstap ga ik door de grond van pijn. Revalidatie duurde 1 1/2 jaar met 2 1/2 tot 3 weken in coma gehouden.



Verderre details kan ik niet zeggen.

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by 325i »

ai das hendig klote marcel
Ik heb het verhaal met kippenvel gelezen klote dat zoiets gebeurd zeg.
En dat je geen vriendin meer gehad heb erna kan ik zeer goed begrijpen
damn :|
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re:

Post by Elis »

iGora wrote:die eerste filmpje is in omgeving middelburg (a58) en die gasten zijn daarna gepakt en de bestuurder heeft een of andere straf gekregen.
-
Als iemand sterft die ik lief heb of op sterven ligt... dan zou ik ook zo gaan rijden. PUNT.
Maar niet om zomaar stoer te doen. very very dumb!
Als iemand op sterven ligt zou ik me wel haasten, maar dan wel verantwoord! Dit is gewoon idiotengedrag.
Stel je voor dat jij je haast om bij die dierbare te komen (maar nog wel op een nette manier) en er komt zo'n gek langs die jou even van de weg af rijdt en jij verongelukt daarbij, dan zit jouw familie straks met 2 begrafenissen...
Of dat jij die gek bent die naar zijn familielid gaat die op sterven ligt, en dat JIJ iemand dood rijdt... mag je voorkomen en rijbewijs kwijt terwijl je dierbare familielid ondertussen ook is gestorven...
Zulk rijgedrag is nooit goed te praten, er is geen enkele goede reden om zo roekeloos te gaan rijden.
Fijn hoor, ik heb maandenlang naar mijn vader moeten rijden die ernstig ziek in het ziekenhuis lag, en wat voor gekken je dan op de snelweg tegenkomt....
Zulke mensen beseffen niet dat ze onschuldige mensen dood kunnen rijden...
Ik ben hier heel erg fel in en kan me van binnen ontzettend woest maken hierover. Dit is spelen met mensenlevens!
~ ELIS ~

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

Wordt af en toe nog wakker van en zweet me rot. Dan heb ik weer alles meegemaakt. En zie ik in me droom dat ik me voet ook probeer los te trekken en zo me vriendin lucht probeer te geven, maar krijg me voet niet los en op 20cm kon ik haar geen lucht meer geven en toen zei ze haar laatste woorden en blies ze haar laatste adem en dat zie ik steeds voor me en krijg dit beeld niet van me netvlies. Levens lang dus en de daders kregen maar 5 jaar en een rijontzegging.

Dit is de 1e keer dat ik dit zeg op een forum omdat ik het af en toe moeilijk vindom er over te praten en af en toe kan ik het gewoon niet.

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Elis »

Wat verschrikkelijk zeg Marcel!
Daar word ik wel even stil van. Veel sterkte ermee, ook al is het 7 jaar geleden, zoiets blijft je bij als de dag van gister lijkt mij.

Ik vind het knap dat je het hier op het forum vertelt.
~ ELIS ~

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

Zag dit subforum en dacht wees sterk en schreef dit op.En na 7 jaar nog steeds moeilijk vooral op de dag toen ze stierf, ga altijd nog naar haar graf een dan komen me tranen er nog.
Elis wrote:Wat verschrikkelijk zeg Marcel!
Daar word ik wel even stil van. Veel sterkte ermee, ook al is het 7 jaar geleden, zoiets blijft je bij als de dag van gister lijkt mij.

Ik vind het knap dat je het hier op het forum vertelt.

stef
1e Versnelling
Posts: 211
Joined: 17 Apr 2008 16:34
Type Auto: bmw e30 316
Location: Deurne
Age: 36

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by stef »

tering dat is nogal een heftig verhaal...hopelijk dat iedereen die het leest voortaan 2 keer nadenkt voordat die iets doet. en inderdaad sterkte ermee.

Nick B

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Nick B »

stef wrote:tering dat is nogal een heftig verhaal...hopelijk dat iedereen die het leest voortaan 2 keer nadenkt voordat die iets doet. en inderdaad sterkte ermee.
Sterkte inderdaad,maar ik ben bang dat er altijd mensen zullen zijn die zo achterlijk moeten rijden. Het is namelijk niet bepaalt pimp als je je keurig aan de regels houd als je je met je homies door het verkeer begeeft. Doe jij filmen doe ik gassen en maak zo het leven van andere weggebruikers zuur. De 3e inzittende mag dan de hele rit wat dom lachen... Gebeurt helaas TE vaak.. :nee:

MarcelE36M3
Neutraal
Posts: 28
Joined: 08 Dec 2007 19:39
Location: Maarheeze

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by MarcelE36M3 »

Zukke mensen zijn KANSLOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elis
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 03 Dec 2008 11:37

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Elis »

Ja, zulke mensen beseffen gewoon niet waar ze mee bezig zijn....
Ik heb hier op diverse fora al zo vaak discussies over gehad, en ik werd vaak uitgemaakt voor dhr. Spee.... zo kortzichtig. Maar dat interesseert me niet dat ze mij met hem vergelijken, liever op dhr. Spee lijken dan spelen met mensenlevens.
Ik rijd meestal 5 tot 10 km/u boven de max. snelheid en dan nog zijn er automobilisten die aan mijn bumper vast lijken te plakken, daar kan ik zo woedend om worden! Dan rijd ik al harder dan toegestaan en dan nog moeten ze zo gevaarlijk doen.
Ik rijd ook heus wel eens te hard, maar niet op zo'n manier dat het gevaarlijk word en je zult mij niet horen piepen als ik een bekeuring krijg.
~ ELIS ~

325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by 325i »

Ik rij vaak zat 240km/h maar wel verantwoord deze rijstijl wat hier getoont wordt is idd gewoon KANSLOOS.
Hard rijden is leuk maar wel op een verantwoorde manier.
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Nick B

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Nick B »

Mee eens. Ik sta ook bekent als iemand die behoorlijk doorrijd en dat is dan nog zacht uitgedrukt. CJIB is dol op mij,blijven me fanmail sturen. Maar ik rij hard waar het kan (maar niet altijd mag),ik rij nooit te hard waar ik geen overzicht heb of bv. kinderen kunnen lopen. Ik heb nu zelf zo'n kleine bengel en ik moet er niet aan denken dat daar wat mee gebeurd.

En als ik het nodig vind om op de autosnelweg het rechter pedaal te vloeren dan laat ik ten alle tijden het gas los als er auto's in de buurt komen,gewoon omdat je nooit weet wat die mensen gaan doen.

Mensen die het rijgedrag vertonen zoals in het filmpje moesten ze meteen de auto afnemen en er zeker voor zorgen dat die persoon NOOIT meer iets kan besturen...opzouten met dat soort lui...

Kouwe
1e Versnelling
Posts: 58
Joined: 09 Dec 2008 11:37
Type Auto: BMW 530d E61
Location: Wageningen
Age: 43

Re: Slechte bmw chauffeur

Post by Kouwe »

Mwoa, hard rijden is leuk, maar je zult me niet harder zien rijden dan 160 hooguit. (tenzij duitsland natuurlijk)

a) de boete is me te hoog, en b) als je 174 rijdt (met correctie) ben je je rijbewijs toch kwijt? :s Das niet relaxed ;)
maar idd al wel wat boetes gekregen.
totaal nog maar 500 euro oid? (verdeelt over 3 jaartjes denk ik)

Maar dit soort asociaal gedrag mag van mij extreem aangepakt worden. rijbewijs invorderen, nooit meer terug geven en een dikke boete + auto inleveren oid...
opzouten...

Het fijne is dat als er een bumperklever oid is, dat je gewoon lekker je gas los kunt laten met een e39 :) hijs net ietsje te groot om van de weg af te drukken :ugeek: :twisted:
Save a tree, eat a beaver...
Save a tree, don't drive a beamer...
Mazda 626 --> Polo --> Alfa 147 --> BMW530d --> BMW 745i --> Alfa 156 --> BMW 530d
Post Reply

Return to “Off-Topic”