BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.
- Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
- Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
- Geregeld op het forum te vinden zijn.
- Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.
Bmw 328i Coupe personalizen
Moderators: Moderator Team, Service Team
Zo, sinds gister de auto weer terug van de garage
Let niet op dat de auto zo vies is maar heb nog geen tijd gehad om hem schoon te maken Zal nog wel weer wat fototjes schieten als ie netjes gewassen is 8)
Dakspoiler zit er (eindelijk) op:
[ external image ]
[ external image ]
Tevens is de auto wat verhoogd, ik kon letterlijk geen drempel normaal over als er meerdere mensen in de auto zaten. Er zaten al nieuwe schokdempers onder, maar nu dus ook Weitec veren (30/15).
En last but not least! het M50 inlaatspuitstuk, werkt als een trein! de motor loopt nu iets ruwer maar niet schrikbarend. Maar als je eenmaal je rechtervoet gaat gebruiken gaat het echt wel een stuk harder als het origineel. Je merkt het met name boven de 4000 toeren, normaal iets wat een dipje en nu blijft ie maar door gaan tot 6500 toeren en gaat daarna weer vrolijk verder
Hier nog een paar fototjes:
[ external image ]
[ external image ]
Let niet op dat de auto zo vies is maar heb nog geen tijd gehad om hem schoon te maken Zal nog wel weer wat fototjes schieten als ie netjes gewassen is 8)
Dakspoiler zit er (eindelijk) op:
[ external image ]
[ external image ]
Tevens is de auto wat verhoogd, ik kon letterlijk geen drempel normaal over als er meerdere mensen in de auto zaten. Er zaten al nieuwe schokdempers onder, maar nu dus ook Weitec veren (30/15).
En last but not least! het M50 inlaatspuitstuk, werkt als een trein! de motor loopt nu iets ruwer maar niet schrikbarend. Maar als je eenmaal je rechtervoet gaat gebruiken gaat het echt wel een stuk harder als het origineel. Je merkt het met name boven de 4000 toeren, normaal iets wat een dipje en nu blijft ie maar door gaan tot 6500 toeren en gaat daarna weer vrolijk verder
Hier nog een paar fototjes:
[ external image ]
[ external image ]
Bmw ///M
Dank je,hyper wrote:liefde straalt er vanaf wat een brute bak!!
als je em ooit zou willen verkopen wat voor prijs zou je dan in gedachten hebben?
Maar kwa prijs zou ik het niet weten Voor mij is ie momenteel Priceless En daarnaast is het nog altijd zo in de handel:
'wat een gek er voor geeft'
Bmw ///M
-
- 4e Versnelling
- Posts: 1941
- Joined: 23 Apr 2008 17:05
- Type Auto: E36 320i Sedan
- Location: Heerlen
- Age: 42
Normale onderlip heb ik laatst bestel koste nog geen 50euro
Het GT gedeelte daarintegen was wel even slikken en dus ook niet bestelt ik d8 iets van bijna 500euro voor het GT gedeelte.
Eerst andere dingen in die auto proppen en dan wellicht een GT lip
andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.
Met een chippie en een andere nokkenas makkelijk 220pk k:
Het GT gedeelte daarintegen was wel even slikken en dus ook niet bestelt ik d8 iets van bijna 500euro voor het GT gedeelte.
Eerst andere dingen in die auto proppen en dan wellicht een GT lip
andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.
Met een chippie en een andere nokkenas makkelijk 220pk k:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000
Bedankt! Maar het hitteschild is van K&N, is de 57i kit voor de 6 cilinder. Ik weet eerlijk gezegt niet of ze het hitteschild ook maken voor een 4 cilinder. Heb hiervoor een 318is gehad en had er toen een Green filter opzitten zonder hitteschild.nsrracer wrote:hey
allereerst hele mooie auto
ik heb een vraagje over je k&n filter. ik heb al een geschikte voor mijn type gevonden maar waar kan ik zo'n hitteschild krijgen? of heb je deze zelf gemaakt?
Bmw ///M
Klopt niet (gelukkig!) 325 is toch echt 'standaard' langzamer als een 328.hyper wrote:325i wrote: andere inlaat is een must op een 2,8 anders is die nog langzamer dan een 2,5 die standaard is.
Oh?
Bron autoweek:
325 automaat: PRESTATIES
topsnelheid 231 km/h
acceleratie 0-100 km/h 9,0 s
328 automaat: PRESTATIES
topsnelheid 232 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,8 s
325 handbak: PRESTATIES
topsnelheid 233 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,0 s
328 handbak: PRESTATIES
topsnelheid 236 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,3 s
Zou ook wel raar zijn dat een auto met een 'lichtere' motor sneller zou zijn, helemaal gezien het koppel wat een 328 veel meer heeft dan een 325
Bmw ///M
-
- 1e Versnelling
- Posts: 162
- Joined: 19 Aug 2007 20:27
- Location: lonneker (overijssel)
- Age: 35
bedankt voor de info. staat wel heel netjes met dat hitteschild en die veerpootbrugGert-jan wrote:Bedankt! Maar het hitteschild is van K&N, is de 57i kit voor de 6 cilinder. Ik weet eerlijk gezegt niet of ze het hitteschild ook maken voor een 4 cilinder. Heb hiervoor een 318is gehad en had er toen een Green filter opzitten zonder hitteschild.nsrracer wrote:hey
allereerst hele mooie auto
ik heb een vraagje over je k&n filter. ik heb al een geschikte voor mijn type gevonden maar waar kan ik zo'n hitteschild krijgen? of heb je deze zelf gemaakt?
djimbo
Bij deze dan een filmpje van de acceleratie met het M50 spruitstuk, K&N 57i kit en Eisenmann 4x70mm uitlaatsysteem
Sorry dat het filmpje op z'n kant staat maar moet nog ff overweg met m'n I-phone Blijkt dat als je recht wil opnemen je de telefoon op z'n kant moet houden
Veel plezier
KLIK!
Sorry dat het filmpje op z'n kant staat maar moet nog ff overweg met m'n I-phone Blijkt dat als je recht wil opnemen je de telefoon op z'n kant moet houden
Veel plezier
KLIK!
Bmw ///M