BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Mijn Project Bmw e30 320i van 89

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team


Alex e36
Neutraal
Posts: 38
Joined: 07 Jan 2008 23:12
Location: Werkendam

Post by Alex e36 »

Hey suc6 met je project.

Ben benieuwd hoe het er allemaal eruit komt tezien.
Klinkt goed.
Zal als ik jou was alleen niet voor matte aflak kiezen ben bang dat het er dan goedkoop eruit gaat zien, zo van spuitbus lak.

Topic Author
Barbies Most Wanted-BMW
Neutraal
Posts: 15
Joined: 18 May 2008 16:11
Location: ergens in Friesland

Post by Barbies Most Wanted-BMW »

Alex e36 wrote:Hey suc6 met je project.

Ben benieuwd hoe het er allemaal eruit komt tezien.
Klinkt goed.
Zal als ik jou was alleen niet voor matte aflak kiezen ben bang dat het er dan goedkoop eruit gaat zien, zo van spuitbus lak.
Ik heb al eens een voorbeeld gespoten en matte aflak maakt het wel mooi, maar tegenwoordig zie je veel vaker matte lak en daardoor twijfel ik er wel over
maar hoe dan ook moet ie eerst in de glanzende lak afgespoten worden dus dan kan ik dan mijn keuze nog maken
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

Mikey
3e Versnelling
Posts: 987
Joined: 03 Nov 2005 14:34
Location: Treebeek
Age: 38

Post by Mikey »

als het een barbie auto word moet je niet met een matte lak gaan werken maar met flakes.... heeel veeeeel metallic flakes heeeeeeeeel erg veeeeeeeeeel metallic flakes :twisted:

dan glinsterd je auto alsof je 1000000000000000 steentjes op zitten :wink:
===========================

Ya Know.....
It Is What It Is

===========================

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

Barbies Most Wanted-BMW wrote:ik heb voor de e30 gekozen omdat dat juist een auto is die je niet veel extreem uitgebouwd ziet,
Anno 2008 niet meer nee, die dingen zijn intussen wel verdwenen. Extreem uitgebouwde Manta's zie je ook niet meer, toch waren het er wel veel in hun tijd.
E39 540i6 Touring arktissilber

-René-
1e Versnelling
Posts: 51
Joined: 18 May 2008 18:19

Post by -René- »

web wrote:
Barbies Most Wanted-BMW wrote:ik heb voor de e30 gekozen omdat dat juist een auto is die je niet veel extreem uitgebouwd ziet,
Anno 2008 niet meer nee, die dingen zijn intussen wel verdwenen. Extreem uitgebouwde Manta's zie je ook niet meer, toch waren het er wel veel in hun tijd.
In Nederland niet nee, maar kijk maar eens naar onze oosterburen, daar kom je ze nog met regelmaat tegen...

Apae01
1e Versnelling
Posts: 147
Joined: 20 May 2008 09:36
Location: Lelystad
Age: 54

Post by Apae01 »

Laatst zelfs nog een keer zo'n Porsche 911 met "Flachschnauzer"ombouw gezien. Ik dqacht, dat die inmiddels wel aaleemaal teruggebouwd of gesloopt waren, maar niet dus. Begin jaren 80 populair, inmiddels extreem zeldzaam.

E30 heb ik ook met de meest extreme ombouwen gezien: indertijd waren met name uitgebouwde wielkasten (en dan NIET zoals bij een M3) of Ferrari-Testarossa gleuven erg populair. Extreme koffer-spoilers waren er toen niet echt veel.

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

Ja van die uitbouwen die eruit zagen alsof ze hun oude koelkast in de auto verwerkt hadden, wat ben ik blij dat die tijd voorbij is... (maarja, daar krijg je dan weer die picknicktafels achterop en dergelijke voor terug)
E39 540i6 Touring arktissilber

Topic Author
Barbies Most Wanted-BMW
Neutraal
Posts: 15
Joined: 18 May 2008 16:11
Location: ergens in Friesland

Post by Barbies Most Wanted-BMW »

Mikey wrote:als het een barbie auto word moet je niet met een matte lak gaan werken maar met flakes.... heeel veeeeel metallic flakes heeeeeeeeel erg veeeeeeeeeel metallic flakes :twisted:

dan glinsterd je auto alsof je 1000000000000000 steentjes op zitten :wink:
als er iets is wat ik lelijk vindt is zijn het wel flakes hahaha
maar ik heb nog genoeg tijd om er over te beslissen
zijn er verder nog mensen die ideeen hebben??
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

-René-
1e Versnelling
Posts: 51
Joined: 18 May 2008 18:19

Post by -René- »

persoonlijk hou ik een auto gewoon het liefst helemaal strak zonder al te veel poespas en liefst in originele staat.

wat ik bijvoorbeeld mooi vind bij een E30 is een mooie M-tech2 bodykit erop en een set mooie BBS velgjes...

Maar ideëen voor jou heb ik niet echt, al heb ik laatst wel op een site gepolijste spaakvelgen gezien die met roze waren afgewerkt, misschien is dat wel iets voor jou...

web
2e Versnelling
Posts: 442
Joined: 15 May 2006 13:02
Contact:

Post by web »

De hele auto in zwart-witte blokjes spuiten zodat-ie beter bij je show outfit past? :lol: (en er dan bij poseren geeft vast een leuk effect...)
E39 540i6 Touring arktissilber

-René-
1e Versnelling
Posts: 51
Joined: 18 May 2008 18:19

Post by -René- »

deze dus

[ external image ]

persoonlijk vind ik ze erg lelijk, maar ja, jij krijgt een barbie auto dus dan ook maar barbie velgen...

En helaas heet ik geen Ken, anders had ik ze ook wel mooi gevonden...

amit
1e Versnelling
Posts: 145
Joined: 24 Jan 2008 12:07
Location: den haag

Post by amit »

waarom geen parelmoerkleur met een roze gloed erin?? bijv. parelmoerzwart met een roze gloed erin verwerkt. en dat doortrekken naar je interieur. dus donkere hemel en 2tone interieur. dus dash en stuur bekleden met zwart leer, "buitenkanten"van de stoelen ook zwart leer, "zitgedeelte" roze leer en dan niet afwerken met biesjes maar gewoon dikke roze garen(dash en stuur ook). ik denk dat, dat best stijlvol op een vrouwelijke manier is. daarnaast zou ik veel roze neon gebruiken en al de amberkleurige lampen vervangen door roze lampen. roze angeleyes(als dat bestaat). en dan wel de wielen die -René- liet zien. tenminste, die kleurencombo. want dan heb je een extreme bodykit, extreme wielen, maaaar met die parelmoerzwarte lak blijft het toch stijlvol en bmw. owja en roze/witte emblemen als dat te krijgen is......
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

amit
1e Versnelling
Posts: 145
Joined: 24 Jan 2008 12:07
Location: den haag

Post by amit »

en als je dan toch bezig bent.... phoenix gold audio erin en dan al die blauwe lampjes vervangen voor roze lampjes
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.

Topic Author
Barbies Most Wanted-BMW
Neutraal
Posts: 15
Joined: 18 May 2008 16:11
Location: ergens in Friesland

Post by Barbies Most Wanted-BMW »

amit wrote:waarom geen parelmoerkleur met een roze gloed erin?? bijv. parelmoerzwart met een roze gloed erin verwerkt. en dat doortrekken naar je interieur. dus donkere hemel en 2tone interieur. dus dash en stuur bekleden met zwart leer, "buitenkanten"van de stoelen ook zwart leer, "zitgedeelte" roze leer en dan niet afwerken met biesjes maar gewoon dikke roze garen(dash en stuur ook). ik denk dat, dat best stijlvol op een vrouwelijke manier is. daarnaast zou ik veel roze neon gebruiken en al de amberkleurige lampen vervangen door roze lampen. roze angeleyes(als dat bestaat). en dan wel de wielen die -René- liet zien. tenminste, die kleurencombo. want dan heb je een extreme bodykit, extreme wielen, maaaar met die parelmoerzwarte lak blijft het toch stijlvol en bmw. owja en roze/witte emblemen als dat te krijgen is......


Bedankt voor je ideeen amit
Ik zal wel ff kijken of ik binnenkort even een foto kan maken, want ik heb voor me eindexamen een scherm gespoten dat ik legerprint roze heb gemaakt, dan kan ik laten zien wat het ongeveer zou willen.
Ik snap heel goed wat je bedoeld, maar ja de bmw wordt gewoon roze ;) al vind ik het idee van de combinatie met zwart wel leuk
ik heb heel veel verstand van auto's, ik kan aan de koplampen zien welke kant ze opgaan

amit
1e Versnelling
Posts: 145
Joined: 24 Jan 2008 12:07
Location: den haag

Post by amit »

ja die zou ik wel graag willen zien. want ik kan me er niet veel bij voorstellen.
Als ik slim was geweest dan had ik een pakkende tekst hiervoor verzonnen.
Post Reply

Return to “Projecten”