BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Projecten van leden van BMWForum.nl

Moderators: Moderator Team, Service Team

Post Reply

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by 325i »

Nou eindelijk na een relatief lange tijd heb ik dan toch weer een BMW als daily ride

De cabrio gaat vanaf volgende week in een garage staan zolang er geen zon schijnt en gaat na de zomer helemaal opgeknapt worden.

Het is een 320i geworden is een relatief aparte kleur en best veel opties en het belangrijkste op 1 roestplekje in de randen na is de koets gaaf en dat is als je het mij vraagt redelijk uniek bij de E36

Kleur is niet mijn meest favoriet maar lelijk vind ik het zeker weten niet de eigenlijke doorslag was dat ik de kleur nog nooit gehad heb :P

Uitvoering is ook wel leuk daar niet van.

Leder interieur ( helaas geen sport )
Elec schufkanteldak
uitgebreide boardcomputer
4x electrische ramen
m tech onderstel
hoofdsteunen achter
mistlampenen
abs
3 spaaks sportstuur
stuurbekrachteging
Voor een e36 dus redelijk vol en zeker voor een 91er is die erg vol opties

Verder is de auto echt helemaal standaard en dat was ook echt de bedoeling ik wou geen verprutste BMW en de auto heeft alleen een 325i einddemper en ik ben er nog niet helemaal uit of er 19jaar geleden wel een 2.0 in is gekomen.
Deze was namelijk kapot gelopen en vervangen voor een vanos motor maar wat het precies is weet ik dus nog niet maar op papier een 320i en hij is eigenlijk redelijk snel maar ik heb alweer enkele jaren geen 325i gereden en altijd langzame autos dus dan is 150pk natuurlijk ook wel heel wat.
Verder is de hele onderhoudshistory bekend en de boekjes zijn compleet wel moet ik nog even kijken of het ook allemaal wel redelijk klopt

Volgende week de mindere puntjes oplossen van de auto en rijden maar

En dan nu de fotos :)

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]

[ external image ]
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

WdePundert
3e Versnelling
Posts: 631
Joined: 07 Aug 2011 14:06
Type Auto: 118I
Contact:

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by WdePundert »

Mooi hoor! Gefeliciteerd.
Verba volant, scripta manent.

westfieldmx5
Neutraal
Posts: 4
Joined: 20 Feb 2013 14:27

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by westfieldmx5 »

proficiat, ziet er goed uit :ja:

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by 325i »

Vandaag de winterwielen eraf gehaald en de 16ers erop en ik moet zeggen het ziet er lekker uit.
Beetje vroeg aangezien er nog vies weer aan komt maar ik was toch aan de wielen van de golf cabrio bezig ik denk beter ene keer vuile handen deze week dus maar even erop gezet.
Morgen hopelijk fatsoendelijk poetsen en dan zal ik weer wat fotojes maken :ja:


Tevens even de auto nagekeken en er zal een nieuwe draagarm op moeten komen die heeft iets speling en deze zeurpiet neemt geen genoegen met iets speling dat moet gewoon allemaal perfect zijn.
Pfff dure hobby`s die auto vooral als er ook nog een golf cabrio naast staat die een berg geld kost :mrgreen: :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by 325i »

Iemand toevallig een foto van een kashmirbeige mettalic E36 met m-pakket? :oops: :roll: :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

Topic Author
325i
4e Versnelling
Posts: 1941
Joined: 23 Apr 2008 17:05
Type Auto: E36 320i Sedan
Location: Heerlen
Age: 42

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by 325i »

En in het motto van het is echt geen project is er weer vanalles bestelt :mrgreen:
2 draagarmen met verstevigde fuseekogels en nieuwe teller er is ooit ene ingekomen van een 4pitter en nu kan ik ineens 9000rpm maken.

En ben echt aan het denken om een m-pakket te kopen aangezien het ene roestige spatbord randje ook maar eens gemaakt wordt :ja:
En een 325i of 328i motor jeukt ook wel een beetje ...... pff wat doe ik mezelf allemaal aan met die hobby objecten van me :roll: :mrgreen:
Citroen Saxo 1.6 VTS 2000

InosienceE36
1e Versnelling
Posts: 87
Joined: 18 Jul 2012 19:28
Type Auto: E36 316i
Location: Oosterwolde
Age: 29

Re: Project niet echt maar wel weer een 6cylinder :)

Post by InosienceE36 »

Wat een schoonheid, ook de keur staat de E36 niet mis, ik heb deze kleur alleen nog maar op de Mercedes Benz W126 (Sklasse 80-er jaren) echt prachtich gewoon ;)
Actief op Facebook en een Fan van de E36 serie?
Like ons dan!
http://www.facebook.com/BmwE36NoordNederland
Post Reply

Return to “Projecten”