BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Gezocht: condensorfan e36 320i Touring

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
lexxie
1e Versnelling
Posts: 161
Joined: 19 May 2006 12:46

Gezocht: condensorfan e36 320i Touring

Post by lexxie »

Zojuist bij de Eindhovense Radiatoren Fabriek geweest omdat mijn airco niet werkt als de auto stil staat en na onderzoek blijkt dat de condensorfan defect is. Deze krijgt wel stroom, maar de motor slaat niet aan. Vanwegen de absurde prijs die ze vragen voor het los schroeven van mijn voorbumper :nee: wil deze reparatie graag zelf uitvoeren :ja: , dus ben op zoek naar een gebruikte condensorfan. :mrgreen:

Weet iemand waar ik een gebruikte condensorfan voor een e36 320i Touring kan kopen? (sloop bedrijven regio Eindhoven?) Laat het mij weten!

Heb je er een te koop? Dan graag contact opnemen door hier een reply te zetten met jou contact gegevens inclusief een telefoon nummer. Daarnaast gaarne ook per mail naar: the_courthouse@hotmail.com (dus EN hier posten EN per mail). Als onderwerp van de mail helder aangeven: CONDENSORFAN BMW om te voorkomen dat de mail als spam wordt aangemerkt.

Alvast bedankt!
[ external image ]
[ external image ] leadfoot syndrome :twisted:
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 320i M Touring
Neem eens een kijkje in Lex's Showroom BMW 330Ci Coupé

D@NNY
3e Versnelling
Posts: 952
Joined: 24 Apr 2008 10:19
Type Auto: E-36 316i coupé 1997
Location: Den Haag
Age: 45
Contact:

Re: Gezocht: condensorfan e36 320i Touring

Post by D@NNY »

Misschien is dit: http://www.onderdelenlijn.nl/ een optie, op E-Bay zie ik ze ook voorbij komen trouwens.
En anders haal je toch een nieuwe bij de BMW, als je hem toch zelf gaat inbouwen.
Met dit soort onderdelen ben ik nooit zo happig op tweedehands....Heb al een paar keer weer bij de dealer gestaan voor gewoon een originele nieuwe, omdat hetgeen ik op de kop had getikt het alweer begeven had na een maand..... ;)
BMW E-36 M43 316i coupé 1997 Ascotgrün.
Locked

Return to “Archief”