BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

M3 spatborden mogelijk op M-bumper

Oude of gesloten topics van BMWForum.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Locked

Topic Author
BMWR
Neutraal
Posts: 2
Joined: 18 Feb 2012 22:19
Type Auto: BMW e46

M3 spatborden mogelijk op M-bumper

Post by BMWR »

Beste

Eerste bericht hier!
Heb momenteel een BMW e46 325ci.
Mijn bedoeling is om deze auto om te bouwen naar het exterieur van een M3.

De achterkant heb ik gisteren eindelijk in orde gebracht. De achterbumper van een M3 paste niet echt op een gewone 3, dus heeft onze garagist zijn handen vol gehad om deze - met een heel licht verschil - toch fatsoenlijk te plaatsen. Zonder de uitgekloppen wielkasten lijkt het toch redelijk origineel!
De 4 uitlaten zijn gisteren ook geplaatst. Deze zijn alle 4 aangesloten, dus niet enkel sierstukken. Er komt nu onder de 4d tpm een heerlijk geluid!
Mijn probleem is nu de voorkant. Ik heb een originele M-pakket voorbumper, maar ik heb me laten vertellen dat de spatborden, waar ook de M3 badges in staan nooit zullen passen en dat het verschil veel te groot zal zijn. Ik heb ook niet de behoefte om een m3 voorbumper te kopen, omdat ik die van mij gewoon veel mooier vindt! Mijn vraag is nu, passen deze spatborden? Zoniet, bestaan er niet-originele (liever niet, maar ja ..) M3 spatborden die gewoon passen op een M-pakket-voorbumper.

Mvg
BMWR

Topic Author
BMWR
Neutraal
Posts: 2
Joined: 18 Feb 2012 22:19
Type Auto: BMW e46

Re: M3 spatborden mogelijk op M-bumper

Post by BMWR »

Iemand?

bmwvanos
Neutraal
Posts: 30
Joined: 01 Feb 2012 20:23
Type Auto: E46 330 CI
Location: leusden
Age: 61

Re: M3 spatborden mogelijk op M-bumper

Post by bmwvanos »

Hallo , ik denk het niet, M3 schermen zijn breder, vandaar dat een originele M3 bumper ook niet past met originele schermen zonder veel aan te moeten passen.

mvg

Marc
Locked

Return to “Archief”