BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

sirene met noodstroom BMW E39 '97

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Icewind
Neutraal
Posts: 45
Joined: 30 Mar 2008 17:11
Type Auto: BMW E39 523i
Location: Tilburg
Age: 66
Contact:

sirene met noodstroom BMW E39 '97

Post by Icewind »

Hallo mannen,
Laatste tijd nogal eens stilgestaan met een lege accu.
Oorzaak, sluiting in de sirene met noodstroom onder de motorkap.
Nu lijkt mijn alarm naderhand dus niet af fabriek te zijn ingebouwd en is dus anders dan origineel.
Op veel plekken nagevraagd maar de aansluitingen van de originele, de 65758383152 zijn anders dan de mijne.
Het is dus zaak een gelijke te vinden als de oude of een aansluitschema, waar niemand me aan schijnt te kunnen helpen.
Alarm uit mijn auto heeft de aansluitingen aan de zijkant en de fabrieksversie zo ik begrijp aan de voorzijde.
Ik ben al veel aan het zoeken geweest en het alarm op een Z3 en een motorfiets, ik meen de KS1100 lijkt het meeste op wat ik nodig zou hebben.
Op de foto de achterzijde van mijn alarm.
Weet iemand hoe dit op te lossen?
Alvast bedankt voor de tijd.
Groet Dennis.

[ external image ]
Don´t live in the past or there will be no future, don´t live in the furure or you´ll have no today.
[ external image ]
BMW e39 523i Executive Biaritzblau
Post Reply

Return to “Algemeen”