BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

CDproblemen

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Smotske
1e Versnelling
Posts: 160
Joined: 28 Jun 2013 20:15
Type Auto: E87 120d High Executive
Age: 30

CDproblemen

Post by Smotske »

Een goedenavond heren,

afgelopen dagen (eigenlijk al eerder) heb ik wat problemen met het branden van CD's.

Ik heb "Verbatim CD-R" cd's om te branden. Ik heb geprobeerd om met Windows MEdia Player te branden, en nu 2 dagen aan het klootvioolen met Nero 12.

Maaaaar, met Nero12 switch 'ie niet eens over van FM naar CD, en met WMP zegt 'ie met elk .mp3 bestand: "kan Track/file niet afspelen".

Eerder branden ik wel .mp3 cd's met WMP, en die waren half goed. Sommige nummers deden het wel, andere weer niet.

Hoe kan dit, en hoe kan ik dit oplossen. Als ik naar m'n werk rijd zit ik 1u15min in de auto, en ook weer 1u15min terug in de ploegendienst, dus de FM is ook niet altijd alles.. Who can help me?

Grtz, Smotske
Post Reply

Return to “Algemeen”