BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW onderhoudscontracten

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
brugwachter6
Neutraal
Posts: 3
Joined: 11 Jan 2015 10:33
Type Auto: 116i

BMW onderhoudscontracten

Post by brugwachter6 »

Ik heb een BMW 1 serie 116i en hij is toe aan een beurt, ik lees dat je bij de BMW dealer een onderhoudscontract kan afsluiten, wat raadden jullie me aan , doen of niet doen ?

Alvast bedankt

Topic Author
brugwachter6
Neutraal
Posts: 3
Joined: 11 Jan 2015 10:33
Type Auto: 116i

Re: BMW onderhoudscontracten

Post by brugwachter6 »

Blijkbaar is er niemand die met zijn BMW naar de dealer gaat en hebben we allemaal sleutelaars in ons midden . Of misschien een domme vraag van mij ? Deze vraag was niet eerder gesteld hier , heb op zoeken geklikt en vond niets daarom.

hj2
1e Versnelling
Posts: 83
Joined: 08 Aug 2013 09:51
Type Auto: E39 530i Touring 2003

Re: BMW onderhoudscontracten

Post by hj2 »

Volgens mij is er maar 1 iemand die beter wordt van een contract, en dat ben jij niet ;-) :lol:

WillemV
1e Versnelling
Posts: 101
Joined: 19 Mar 2012 09:18
Type Auto: E36 316i touring "99
Location: Zaanstad

Re: BMW onderhoudscontracten

Post by WillemV »

Het is wenselijk dat je niet blind gaat tekenen, maar zeker de kleine lettertjes leest. En laten we wel bedenken dat dit voor die BMW rijders is die een vast bedrag willen betalen en voor de rest geen soris willen hebben. Bij lease contracten kan je ook op div. manieren je auto onderhoud in vast laten leggen.

Is het iets voor jouw? Ik weet het niet. Dat moet je zelf bepalen.

Wel ben ik benieuwt wat je uiteindelijk besluit.

Bimlove
1e Versnelling
Posts: 112
Joined: 15 May 2009 17:29
Type Auto: 318dA

Re: BMW onderhoudscontracten

Post by Bimlove »

Late reactie van mij.
Ik heb wel een onderhouds contract en dat is veel goedkoper dan elke beurt moeten betalen.
Ik zie bij elke beurt wat het kost en ik weet wat ik heb betaald :-)
Bye,
Bimlove.
Post Reply

Return to “Algemeen”