BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

cruise control F21

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Rens84
Neutraal
Posts: 1
Joined: 25 Apr 2015 17:56
Type Auto: F21

cruise control F21

Post by Rens84 »

Hallo,

ik sta op het punt om een 116 uit 2013 aan te schaffen, enige wat me nog een beetje zorgen baart is het ontbreken van cruisecontrol. Is dit achteraf nog te realiseren met bediening op het stuur. Auto is wel uitgerust met een mf-stuur met limiter echter geen cruise control.

BVD Rens

Leeuwen999
1e Versnelling
Posts: 54
Joined: 19 Feb 2012 09:59
Type Auto: 118I ( 2015 )

Re: cruise control F21

Post by Leeuwen999 »

Zal waarschijnlijk alleen via de dealer kunnen ( originele cruise control ), denk dat hier wel behoorlijk kosten aan verbonden zijn.
De dealer kan waarschijnlijk op basis van je chassisnummer zo bekijken in hoeverre een voorbereiding voor de cruise control in de auto aanwezig is ( bij volledig ontbreken hiervan is het alleen mogelijk tegen zeer hoge kosten )
Ik heb het eens gevraagd voor een Mercedes, indien voorbereiding aanwezig € 525,-, indien niet aanwezig € 1600,- !!

Gr Arie

Ben1982
Neutraal
Posts: 5
Joined: 07 Jun 2019 12:53
Type Auto: BMW 320i touring (2013)

Re: cruise control F21

Post by Ben1982 »

Ik zit met hetzelfde probleem... kwam er helaas pas achter na aanschaf (had hem anders ook wel gekocht).
Weet iemand hier al wat meer over?
BMW 320i touring (2013)
Post Reply

Return to “Algemeen”