BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW Dakdragers / Fietshouder

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
remmem
Neutraal
Posts: 1
Joined: 16 Jun 2015 14:18
Type Auto: 320D High Exec

BMW Dakdragers / Fietshouder

Post by remmem »

Waarschuwing!

Vorig jaar heb ik een paar originele BMW dakdragers incl fietsdager voor mijn racefiets gekocht.

Tijdens de zomervakantie heb ik de fiets keurig op het dak gezet en de boel gecontroleerd bij de grens.

Nu je niet zo vaak hoeft te tanken met een diesel heb ik verder tot ver in Frankrijk (zuid) niet meer naast de auto gestaan.

Tot ik een harde klap hoorde op het dak en mijn fiets aan zijn achterwiel nog vast achter de auto hing.....

Het voorwiel haal je met deze constructie uit je fiets en je voorvork klem je in het BMW systeem, welke je vervolgens goed klemt (althans dat dacht ik) met een bus welke je vervolgens aanspant met een hendel.

Deze ronde bus draait zichzelf dus los na een paar uur rijden, levensgevaarlijk!!

Mijn vraag, hebben andere ook en soortgelijke ervaring? Met daarnaast een waarschuwing, gebruik extra Ty-Raps om de boel te zekeren! :oops:

BMW neemt geen enkele verantwoording voor deze ondegelijke shit!
Post Reply

Return to “Algemeen”