BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Welke 1-serie?

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
lekkerebert
1e Versnelling
Posts: 55
Joined: 29 Apr 2014 20:55
Type Auto: E39 530i Touring 2002
Location: Elsloo (L)
Age: 43

Welke 1-serie?

Post by lekkerebert »

L.S.

Mijn vriendin rijdt al een jaar of 7 een Citroen C3, auto van de baas.
Niet erg betrouwbaar, maar steeds als er wat stuk is, gaat ie naar de garage en wordt ie gerepareerd.
Verder is het ding met 1 op 14 ook geen zuipschuit.
Toch is die auto al een jaar of 6 oud en volgens mij zijn de meeste lease-bakken dan afgeschreven.

Tevens is mn vriendin een paar maanden geleden, veel dichter bij huis komen werken.

Ervan uitgaande dat die C3 binnenkort kapot gaat, of dat mn vriendin zelf kiest voor een eigen auto:

- Moet n 5-deurs zijn
- Bij voorkeur achterwielaandrijving
- 0-100 mag max. 9 seconden duren
- Cruisecontrol en parkeersensoren horen erbij (blijft een vrouw achter het stuur)
- niet ouder dan 10 jaar

Ik zoek vooral argumenten om haar in een 1-serie te praten. Een 3-serie mag ook, zelf rij ik al een 5-serie.
Help me.

berrytjuhh
Neutraal
Posts: 5
Joined: 25 Jul 2015 20:18
Type Auto: Bmw E81 116I

Re: Welke 1-serie?

Post by berrytjuhh »

Bmw E87, is een 5 deur, zit standaard cruise controle en Parkeersensoren achter op. Is ook een achterwiel aandrijving.
En een 1.6L zit al behoorlijk snel op de 100.
Post Reply

Return to “Algemeen”