BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Bmw xenon verlichting

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Djim308
Neutraal
Posts: 2
Joined: 23 Jul 2015 11:40
Type Auto: 318ci

Bmw xenon verlichting

Post by Djim308 »

Code: Select all

beste, afgelopen week heb ik een bmw 318ci gekocht uit 2000 gelijk meegenomen. Maar nu heb ik een probleem met mijn verlichting er zit standaard xenon in.

Zodra me contact 1 standje opzij staat dus nog niet op "contact aan" kan ik hem op stadslicht zetten en als ik de verlichtingsknop verder draai naar dimlicht blijft xenon uit.

Maar als ik me contact aan doe gaat automatische me xenon branden de stand van de schakelaar maakt dan niet uit, als de motor loopt en ik heb de schakelaar uit staan brand me xenon maar knippert soms 

Als de motor loopt en schakelaar op dimlicht staat brand me xenon gewoon normaal

Ik weet niet precies waar ik moet zoeken is het me schakelaar? Of zit het in de bedrading?

Alvast bedankt 

Mvg 

Djimmy  

Bimlove
1e Versnelling
Posts: 112
Joined: 15 May 2009 17:29
Type Auto: 318dA

Re: Bmw xenon verlichting

Post by Bimlove »

Check even in het menu of er bij de instellingen is gekozen voor lampen altijd aan.
Bye,
Bimlove.

Topic Author
Djim308
Neutraal
Posts: 2
Joined: 23 Jul 2015 11:40
Type Auto: 318ci

Re: Bmw xenon verlichting

Post by Djim308 »

oke thanks zal ik doen,

maar dat heeft er verder toch niks mee te maken dat me xenon knippert?
na een beetje research ben ik bang dat het me ballast is maar, vind het vreemd dat ze het allebei doen dus zouden
allebei me ballasten kapot moeten wezen..

is er iets om de ballast te testen? aangezien ik niemand ken met dezelfde auto..

me lampen vervangen zie ik ook niet zitten aangezien deze gewoon constant blijven branden zodra de motor loopt!
knipperen alleen bij motor uit-contact aan

lastig lastig lastig..

Bimlove
1e Versnelling
Posts: 112
Joined: 15 May 2009 17:29
Type Auto: 318dA

Re: Bmw xenon verlichting

Post by Bimlove »

Ah, dat knipperen had ik ff gauw niet gelezen.
Misschien toch maar even naar de dealer.
Bye,
Bimlove.
Post Reply

Return to “Algemeen”