BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW E81 2008 vragen

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
berrytjuhh
Neutraal
Posts: 5
Joined: 25 Jul 2015 20:18
Type Auto: Bmw E81 116I

BMW E81 2008 vragen

Post by berrytjuhh »

Hi,

Heb sinds kort een BMW E81 116I, maar vind hem nog wat standaard.
Heb er al M3 velgen onder laten zetten, de ramen laten blinderen achter, er een sport antenne opgezet, zwarte nieren en zwarte knipperlichten aan de zeikant.
Echter had ik nog 2 vragen over de auto wat ik er nog aan wil doen.

1. Ik heb een standaard airco met de draai knoppen, maar een ECC met een electronisch scherm vind ik een stuk mooier/luxer staan.
Ik heb al een ECC airco gevonden, en de verkoper zegt, dat dezelfde stekkers in de achterkant moeten en het een plug en play systeem is. Zelf ben ik ook even langs de BMW dealer geweest, en die vertelde mij dat ik verschillende dingen moest aanpassen, zoals het kachelhuis etc etc, en dat het totaal geen plug and play is.

Hebben jullie hier duidelijkheid over?

2. Ook zitten er standaard van die halogeen koplampen in, zonder Angel eyes, dus ben creatief opzoek geweest naar een originele BI-XENON angel eyes set.
Gelukkig heb ik een mooi nieuw setje lampen gevonden, en volgens de verkoper hoeft er alleen een extra stekker setje bij besteld te worden, omdat de originele stekkers niet passen (omdat t halogeen is), en een extra kabel naar de massa getrokken te worden.
Echter hierbij ben ik ook voor naar de BMW dealer geweest welk mij vertelde dat het volgende ook vervangen moest worden mocht ik xenon willen:

Goedemiddag,
Volgens onze gegevens moeten er naast de koplampen ook de regeleenheid van de verlichting, de bediening en de achterlichten vervangen worden.
Qua montagekosten moet je rekening houden met € 780.52 incl BTW

Kunnen jullie mij in dit geval ook vertellen wie er gelijk heeft?

Greetzz
Post Reply

Return to “Algemeen”