BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

BMW 118D stottert/schud af en toe / pook trilt

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
svenmiedema
Neutraal
Posts: 1
Joined: 31 Jul 2015 14:45
Type Auto: BMW 118d (E87)

BMW 118D stottert/schud af en toe / pook trilt

Post by svenmiedema »

Goedemiddag,

Ik ben Sven en kom uit Sneek. Na meerdere BMW's te hebben gereden ben ik sinds december eigenaar van een mooie BMW 118D (E87) gechipt uit 2006 :D Bevalt erg goed!

Waar de BMW op dit moment last van heeft is dat de de BMW schud bij het optrekken. Het vervelende is dat het schudden niet constant voorkomt en na een aantal KM weer weg is. Ook trilt de pook erg als ik gas los laat en weer gas geef (vooral in zn 4e versnelling).

Zojuist ben ik bij de garage geweest en zij konden mij niet vertellen wat het was. Volgens de garage gaf de BMW geen foutcodes, was het niet de koppeling/vliegwiel/aandrijving en motorsteunen.

Heeft iemand hier ervaring mee gehad of kan mij op weg helpen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!! :ja:

Groet,
Sven

Wim k
Neutraal
Posts: 3
Joined: 28 Jul 2015 15:17
Type Auto: 118d

Re: BMW 118D stottert/schud af en toe / pook trilt

Post by Wim k »

Als het achter de bak vandaan lijkt te komen kan het de hardyschijf zijn. Anders het 2massavliegwiel idd
Post Reply

Return to “Algemeen”