BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Usb video afspelen of smartphone mirroren

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
davidbowie
Neutraal
Posts: 2
Joined: 25 Jun 2018 23:29

Usb video afspelen of smartphone mirroren

Post by davidbowie »

Binnenkort loopt de garantie af van mijn Gran tourer F46 uit 2016. Had al tijd geleden de coderings mogelijkheden bekeken maar vind het allemaal niet zo nodig, wat ik wel wil is via de usb videos laten afspelen om medereizigers beetje te entertainen. Btw, ik zal ook een dvdtje kunnen afspelen via de dvdsleuf, maar dit werkt niet (ook niet stilstaand).

Nu heb ik op internet een en al gevonden over dat je via usb videos kan laten afspelen en stapje verder dat je je (android)Phone kan laten mirroren. Alleen de filmpjes worden alleen de latere versie idrive getoond met die grote iconen, ik heb een versie hiervoor (volgens Carly een NBT??)

Voor de usb afspelen is dit kwestie van coderen? Video in motion vrijschakelen las ik ergens en dan ben ik klaar? Zal standaard al wat videoformaten ondersteunen? Maar ik heb 2 jaar geleden al geprobeerd, systeem geeft gaan formaat niet herkent?

En het mirroren is het alleen bij de latere versies (NBT EVO ofzo of versie 5,6)?

Iemand hier ervaring mee?
Post Reply

Return to “Algemeen”