BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Parrot aansluitkabel voor E91 (2006) met ccc scherm

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
H.Hendriks
Neutraal
Posts: 1
Joined: 27 Sep 2018 13:16
Type Auto: BMW 318i Touring (E91)

Parrot aansluitkabel voor E91 (2006) met ccc scherm

Post by H.Hendriks »

Hoi allemaal,

Via, via ,via heb ik ene parrot MKI 9000 goedkoop kunnen kopen. Nou zit daar een kabel bij die voor een Volvo blijkt te zijn. Logisch dat die niet op mijn autoradio past. Nu ben ik al uren, dagen en weken mezelf aan het verdiepen in welke kabel ik nu nodig heb. Maar daarvoor moet ik weten welke radiosysteem in heb.
Maar dat krijg ik niet helemaal duidelijk. Ergens lees ik dat je met een ccc scherm automatisch een top HiFi Logic 7 systeem heb. Ik heb een cd/dvd (zie foto's) Hierom heb ik Parrot gebeld en zij geven aan dat hier geen aansluitkabel voor is. Dit lijkt me echter weer heel sterk. Vandaar mijn vraag aan jullie.

Mijn eerste vraag is dus:
Kan iemand mij een nummer van een iso2car(???) nummer kan geven waardoor het allemaal werkt.
Vraag 2:
Moet ik die dan achter de radio verbinden of ergens achter in de kofferbak???
Vraag 3:
Heb ik dan ook nog iets extra nodig om de PArrot Unika weer hierop aan te sluiten?

[ external image ]
Foto van de achterkant

[ external image ]
foto van de kabel
[ external image ]
foto van de voorkant

Mijn dank zou echt enorm zijn!!!
Post Reply

Return to “Algemeen”