BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Kleppendeksel pakking vervangen e83

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
HMasselink001
Neutraal
Posts: 2
Joined: 23 Aug 2018 14:25
Type Auto: BMW X3 e83

Kleppendeksel pakking vervangen e83

Post by HMasselink001 »

Mijn X3 heeft een olie lekkage, het ziet er naar uit dat de klepdekselpakking vervangen moet worden. nou ben ik best handig, maar ik volg wel graag een stappenplan zodat ik alles netjes en goed zou doen. Is er iemand die weet waar ik de juiste documentatie kan downloaden, of heeft iemand een werkplaats handboek en zou men een kopie van betreffende pagina's willen maken. Gezien de lekkage en de oliedruppels die ik op de grond zie zal ik er niet te lang mee moeten wachten. Of mocht er een X3 liefhebber in de buurt van Lelystad wonen die mij bij kan staan dan hoor of lees ik dat graag. Alvast bedankt voor alle info en tips

Suusje
Neutraal
Posts: 2
Joined: 27 Oct 2018 20:35
Type Auto: BMW E46 1.6 16V

Re: Kleppendeksel pakking vervangen e83

Post by Suusje »

Hoi
kijk even bij ekris webshop. Even jou kenteken invullen, dan vindt je daar complete tekeningen van de onderdelen van jou auto.
Groetjes suusje
Post Reply

Return to “Algemeen”