BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

Gordelverlenger en/of 3 autostoeltjes X3 F25

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
Eijlander
Neutraal
Posts: 1
Joined: 04 Oct 2019 22:08
Type Auto: X3 2.0D F25

Gordelverlenger en/of 3 autostoeltjes X3 F25

Post by Eijlander »

Beste Forumleden,

Ik zoek een gordelverlenger voor een '12 X3 (F25) of een oplossing voor 3 autostoeltje achterin.

Ik heb sinds kort een '12 X3 (F25). Tevens heb ik 3 kinderen (1,3,5) De gordelhouders zijn geintegreed in de achterbank en steken niet uit (omhoog). Daardoor is het lastig om gordels te bevestigen icm autostoeltjes. Nu had ik voor mijn vorige auto (Opel) een universele gordelverlenger gekocht. Echter accepteert de X3 deze gesp niet. De gesp is ook anders vorm gegeven.

Uiteraard kan ik eventueel zelf een gordelverlenger maken door houder en gesp te kopen en dit op eea manier aan elkaar te verbinden.

De BMW dealer had geen antwoord. De bedrijven die universele verlengers aanbieden 'speciaal voor mijn bmw' kloppen niet. Ze verwijzen naar ebay etc, echter kan ik het daar ook niet vinden.

Wie heeft de gouden tip?

Ik verneem het graag

Groet,
Sander Eijlander
Egmond
Post Reply

Return to “Algemeen”