BMWForum.nl zoekt Moderators om het forum te onderhouden, als je jezelf kan vinden in het onderstaande, neem dan contact op via deze link.

  • Enige kennis van phpbb is gewenst, maar niet noodzakelijk.
  • Minimaal 6 maanden geregistreerd zijn, of een zodanige activiteit met posten hebben.
  • Geregeld op het forum te vinden zijn.
  • Goed moderator werk verrichten, veranderen, doorverwijzen of verwijderen van forum berichten die niet toegestaan zijn.

waterschade

Voor alles over BMW.

Moderator: Moderator Team

Post Reply

Topic Author
doggie
Neutraal
Posts: 1
Joined: 20 Oct 2020 19:05
Type Auto: volvo

waterschade

Post by doggie »

Goedenavond
IK ben zelf niet in het bezit van een BMW maar heb voor een familielid een dringende vraag. Hij is in het bezit van een bmw 3 serie, station, diesel sport line en deze mooie auto is vanuit het parkeervak, via het grastalud het water ingerold. Toen de auto uiteindelijk weer op het droge stond was er totaal geen schade aan de buitenzijde, echter jullie raden het al, het water stond tot aan de stoelen. Jullie zullen begrijpen dat hij door de paniek en de radeloosheid het nu even niet zit zitten. IK zelf vermoed dat total loss het uiteindelijke oordeel zal worden of heeft een van de forumleden een oplossing en elke kleine oplossing is welkom. heel erg bedankt voor jullie tijd en eventueel een oplossing, groet Jan

Tho-e90
Neutraal
Posts: 4
Joined: 03 Dec 2020 14:05
Type Auto: E90 325i + E46 325i compact

Re: waterschade

Post by Tho-e90 »

Hi Jan,

Wat een vervelende situatie...! Op mijn werk ben ik wel eens wagen tegengekomen met waterschade. De wagen was zonder draaiende motor in het water beland, gelukkig niet kopje onder. Nadat hij uit het water gehaald was kwam hij bij ons te staan. We hebben we de wagen op advies van mijn chef in de spuitcabine van de buurman gezet, het idee was om hem warm te stoken om zo het vocht wat in de bekleding zat eruit te laten verdampen.

Het leek erop alsof de auto geen schade had na een avondje 'drogen'. Daarna begon de ellende, een voor een kwamen er nieuwe storingen naar voren met regelapparaten en electronica. Uiteindelijk is de auto verkocht aan een demontagebedrijf.

Ps. het was geen bmw, maar ik denk dat alle hedendaagse auto's hetzelfde reageren op een frisse duik.
Succes!
Post Reply

Return to “Algemeen”